Gå til innhold

Er det noe gratis i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Familietur
Skrevet

Er det noen museum i Oslo som er gratis eller bondegårder? Før var det jo så mye gratis men nå tar de visst betaling flere steder har jeg inntrykk av. Med en hel familie så koster det fort en del.

Noen som har ideer så takker jeg for forslag!

Videoannonse
Annonse
Gjest et tips, bare
Skrevet

Historisk museum. Nationalgalleriet.

Skrevet

Jeg tror Botanisk Hage er gratis, men det koster litt å komme inn på Zoologisk og Geologisk Museum, men det er ikke dyrt. Unger er jo litt forskjellige med hensyn til hva de liker, men mange unger liker å se på dyr i allefall. http://www.nhm.uio.no/

sarah bernard
Skrevet

Frognerparken, med Vigelands verker.

Skrevet

Du må betale litt for å komme inn på Ekeberg gård, men det er ikke dyrt. En tier per barn og 20 per voksen tror jeg.

Skrevet

Skershus festning! Der er det gratis omvisning hver dag kl 12, 14 ihvertfall. Flinke guider og mye interessant!

Skrevet

Skershus festning! Der er det gratis omvisning hver dag kl 12, 14 ihvertfall. Flinke guider og mye interessant!

Skulle være Akershus festning..

Skrevet

Historisk museum. Nationalgalleriet.

Øyhopping med båt i oslofjporden pleier barn å like om været er bra. koster en sporveisbillet.

Vigelandsparken er også gøy. Stor lekeplass for unger og medbrakt grill og mat er rimeligere enn å spise ute. Spørs hvor gamle barna er..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...