Osiris Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 En sånn visste jeg ikke at jeg hadde behov for http://www.amobil.no/nyheter/dingser_og_dippedutter/fjerner_griset_i_en_fei/26440 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Det har du ikke heller. De suger ikke kraftig nok. Når tastaturet er støvete, tar jeg det ut og blåser det rent med trykkluft, og vasker tastene i oppvaskkummen, hvis ikke, så kjøper jeg nytt. 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Det har du ikke heller. De suger ikke kraftig nok. Når tastaturet er støvete, tar jeg det ut og blåser det rent med trykkluft, og vasker tastene i oppvaskkummen, hvis ikke, så kjøper jeg nytt. Hvordan løstner du tastene? Og trykkluft, er det sånn på bensinstasjonene? 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hvordan løstner du tastene? Og trykkluft, er det sånn på bensinstasjonene? Tastene kan vippes av og klikkes på igjen. Problemet er å huske hvor de sto, men en kopimaskin er fin da. Gass/luft under trykk fås på boks, fra en kompressor eller fra en peispuster. 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Tastene kan vippes av og klikkes på igjen. Problemet er å huske hvor de sto, men en kopimaskin er fin da. Gass/luft under trykk fås på boks, fra en kompressor eller fra en peispuster. Ok, takk for svaret. Tror ikke jeg tør det stuntet med tastene. Ser for meg at jeg ikke får dem på plass igjen. Men vipper du dem bare av med et lite skrujern? 0 Siter
Osiris Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Tastene kan vippes av og klikkes på igjen. Problemet er å huske hvor de sto, men en kopimaskin er fin da. Gass/luft under trykk fås på boks, fra en kompressor eller fra en peispuster. Gjør du det med bærbare også? 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ok, takk for svaret. Tror ikke jeg tør det stuntet med tastene. Ser for meg at jeg ikke får dem på plass igjen. Men vipper du dem bare av med et lite skrujern? Jepp. Eller jeg slår tastaturet i hue på kollegaen til alle har løsnet. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Gjør du det med bærbare også? Ja. Trykkluft er ofte kraftige saker, så litt avstand i første blåsen er lurt. 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jepp. Eller jeg slår tastaturet i hue på kollegaen til alle har løsnet. Da går jeg for alternativ to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.