Gå til innhold

Campingplass ved Kristiansand

Anbefalte innlegg

Gjest teltet
Skrevet

Er det mulig å ligge i noe telt på en campingplass ikke så langt fra dyreparken? Hva koster det å leige en teltplass?

Videoannonse
Annonse
Gjest magtor
Skrevet

Det er mye utmark der Dyreparken holder til. Der kan du ligge helt gratis, men vil du ha det litt mer behagelig så kan du ligge på Hamresanden. Jeg tror det koster rundt 100 kroner døgnet. Skulle ikke forundre meg om det var satt opp direktebuss, men uansett er det ikke vanskelig å komme seg fra Hamresanden til Dyreparken. Distansen er ca. 5 kilometer vil jeg anta.

Gjest magtor
Skrevet

Det er mye utmark der Dyreparken holder til. Der kan du ligge helt gratis, men vil du ha det litt mer behagelig så kan du ligge på Hamresanden. Jeg tror det koster rundt 100 kroner døgnet. Skulle ikke forundre meg om det var satt opp direktebuss, men uansett er det ikke vanskelig å komme seg fra Hamresanden til Dyreparken. Distansen er ca. 5 kilometer vil jeg anta.

100 kroner døget var litt for billig desverre. På Hamresanden koster det 250 kroner pr. enhet. På Dvergsnestangen senter koster det 200 kroner, men hvis du venter til ute i august koster det 150.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...