Gå til innhold

Hvilken type er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Insulin
Skrevet

Jeg er en sånn sta type som aldri gir meg:)

Diskuterer og kverulerer og terper på detaljer.

En bagatell kan bli en stor og evig diskusjon. Lett å innrømme her.

Jeg har vanskelig for å godta ulovlige og urettferdige ting og la det passere uten å gjøre noe med det.

Foreksempel det at folk kjører i fylla, det irriterer jeg meg grønn over nå som voksen. Men jeg har aldri anmeldt noen enda (men har lyst).

Du da?

Videoannonse
Annonse
Gjest ingen kverulant
Skrevet

Tja, jeg er i alle fall ingen kverulant! Mer stille og rolig.

Men jeg godtar likevel ikke urettferdighet og ulovligheter. Har ikke anmeldt noen hittil, men har en sak som skal inn for forliksrådet snart. Har også fått hjelp fra pasientombudet ang. leger som ikke har gjort jobben sin.

Skrevet

Jeg kan være sta som faen, bare spør eksen min. :o)

Men stort sett er jeg bare snill og grei altså. Gidder ikke kverulere og diskutere i det lange og brede, da gir jeg meg heller - men ikke om jeg vet 100% sikkert at jeg har rett nei!

Skrevet

Jeg er snill og omgjengelig, og for det meste usynlig og ubetydelig.

Ellers så irriterer jeg meg over folk som ikke vil lære norsk, og de som er akkurat som meg.

Skrevet

Jeg er snill og omgjengelig, og for det meste usynlig og ubetydelig.

Ellers så irriterer jeg meg over folk som ikke vil lære norsk, og de som er akkurat som meg.

Keinstein usynlig og ubetydelig??? :-)

Skrevet

Keinstein usynlig og ubetydelig??? :-)

I forhold til en supernova.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Ser på meg selv som fordomsfri og åpen for nye ting,aksepterer folk som de er.

Har tro på kardemommeloven :)

Skrevet

Jeg er sta og tøff ifølge venner. Samtidig er jeg sårbar og myk. Jeg er en god venn for dem som fortjener mitt vennskap, men en vanskelig fiende.

Jeg gir meg aldri både på godt og vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...