Gå til innhold

Jammen har de sans for dramatikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snacky1365380698
Skrevet

Sikkert sett litt for mye på amerikanske filmer og blitt inspirert :)

Sikkert gøy i stundens hete. Bare synd det ikke er lov :)

Skrevet

Sikkert sett litt for mye på amerikanske filmer og blitt inspirert :)

Sikkert gøy i stundens hete. Bare synd det ikke er lov :)

Synd at de like godt kan treffe hvem som helst over store avstander - 5-600 m med vanlig kort ammunisjon. Det er neppe mye ære i å drepe et barn i en barnevogn f eks.

Skrevet

Fy faen som dette provoserer meg. Disse idiotene skulle ha vært buret inne for livstid. De skulle ha hatt 21 år og da mener jeg 21 år.

De straffene vi har her til lands for slike forbrytelser er altfor lave. I tillegg får de fratrekk for god oppførsel. Det burde ikke være noe som heter det, det er da for faen normalt å ha. De skulle ha hatt skjerpet straff hvis de oppførte seg dårlig.

Disse apekattene snakker om ære, kyss meg ett visst sted, de eier faen meg ikke ære i det hele tatt, de er kun avskum og burde ha vært straffet der etter.

Disse har aldri bidratt til noe positivt i samfunnet.

Gjest springbank
Skrevet

Fy faen som dette provoserer meg. Disse idiotene skulle ha vært buret inne for livstid. De skulle ha hatt 21 år og da mener jeg 21 år.

De straffene vi har her til lands for slike forbrytelser er altfor lave. I tillegg får de fratrekk for god oppførsel. Det burde ikke være noe som heter det, det er da for faen normalt å ha. De skulle ha hatt skjerpet straff hvis de oppførte seg dårlig.

Disse apekattene snakker om ære, kyss meg ett visst sted, de eier faen meg ikke ære i det hele tatt, de er kun avskum og burde ha vært straffet der etter.

Hvis du er i høytblodtrykkalderen bør du slappe av:)

Skrevet

Faktum er at de skyter i kroppshøyde langs bakken, og folk har blitt drept av lavhastighetsprosjektiler som har rikosjettert både to og tre ganger. Folk har også blitt drept av skår fra glassruter som sprekker og faller på dem. Nysgjerrige barn har blitt meiet ned når de løper til for å kikke. Det er mange muligheter for å sende uskyldige på likhuset.

Snacky1365380698
Skrevet

Synd at de like godt kan treffe hvem som helst over store avstander - 5-600 m med vanlig kort ammunisjon. Det er neppe mye ære i å drepe et barn i en barnevogn f eks.

Fullstendig enig.

Har skjedd så mye dritt av den sorten den siste tiden, så har liksom gitt opp å blir forbanna hver gang. Politiet bruker jo i dag alle ressurser på å jakte på våre nye landsmenn.

Har fortsatt til gode å se norske mennesker frese rundt i bilene og ta livet av en annen kompisgjeng.

Og samtidig sitter halve Norge og gremmes over mennesker som stemmer FrP.

Skrevet

Fullstendig enig.

Har skjedd så mye dritt av den sorten den siste tiden, så har liksom gitt opp å blir forbanna hver gang. Politiet bruker jo i dag alle ressurser på å jakte på våre nye landsmenn.

Har fortsatt til gode å se norske mennesker frese rundt i bilene og ta livet av en annen kompisgjeng.

Og samtidig sitter halve Norge og gremmes over mennesker som stemmer FrP.

Som før sagt så er antallet gjengmedlemmer øket til det dobbelte på et år, likeledes våpenbeslag i Akershus og Oslo. Tilsammen 451 våpen inntil mai 06. Til og med et maskingevær og håndgranater er nytt i år. Flere titalls automatgevær og maskinpistoler. Halvparten av våpnene er nå i år topp moderne automatiske håndvåpen, mest russiske, og ammo til en hel krig.

De sikter mest på sine egne. Hvem de treffer er mer tilfeldig.

Snacky1365380698
Skrevet

Som før sagt så er antallet gjengmedlemmer øket til det dobbelte på et år, likeledes våpenbeslag i Akershus og Oslo. Tilsammen 451 våpen inntil mai 06. Til og med et maskingevær og håndgranater er nytt i år. Flere titalls automatgevær og maskinpistoler. Halvparten av våpnene er nå i år topp moderne automatiske håndvåpen, mest russiske, og ammo til en hel krig.

De sikter mest på sine egne. Hvem de treffer er mer tilfeldig.

Nesten slik at jeg lukker ørene og ikke vil høre mer. Er helt forkastelig!

Hvem f*** tror de at de er egentlig?

Ikke særlig modent, men får lyst til å grisebanke hele gjengen.

Skrevet

Nesten slik at jeg lukker ørene og ikke vil høre mer. Er helt forkastelig!

Hvem f*** tror de at de er egentlig?

Ikke særlig modent, men får lyst til å grisebanke hele gjengen.

I Pakistan gjør de kort prosess med slike. Litt for kort etter Amnestys mening.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/16/471551.html

Gjest nicole40
Skrevet

Ja ærlig talt,jeg er enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...