org Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 I dag kjøpte jeg den nye smoothien fra Solo, den med jordbærsmak. Jeg prøver å gå ned i vekt, så den var et godt alternativ til fløteis, tenkte jeg. Men jeg synes den var direkte kvalm! Hvordan lager jeg en god, sunn smoothie (uten banan, for det er den som er kvalm, synes jeg)? Noen som har en god oppskrift å dele? 0 Siter
Sofline Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg bruker bare litt frosne bær, enten jordbær, bringebær eller skogsbærblanding og heller opp i juice og melk, mest juice. Det blir kjempegodt. 0 Siter
Gjest Duus Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Dus Smoothie er mye mye bedre! For den er med yoghurt. Smoothies skal ha banan og yoghurt mener nå jeg. Så kan du ha i litt frossne bær 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Jeg bruker bare litt frosne bær, enten jordbær, bringebær eller skogsbærblanding og heller opp i juice og melk, mest juice. Det blir kjempegodt. Takk! 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Dus Smoothie er mye mye bedre! For den er med yoghurt. Smoothies skal ha banan og yoghurt mener nå jeg. Så kan du ha i litt frossne bær Takk, den skal jeg prøve! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Trikset med bananen er å bruke bare litt, slik at det ikke smaker banan men bare blir passe søtt (for med bær blir det lett surt uten). Jeg lager med frosne bringebær, en halv banan, eplejuice og noen isbiter. Kjempegodt, og det smaker IKKE banan altså! Du kan selvsagt lage med youghurt/melk også, men jeg syns det er mye friskere uten. 0 Siter
org Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Trikset med bananen er å bruke bare litt, slik at det ikke smaker banan men bare blir passe søtt (for med bær blir det lett surt uten). Jeg lager med frosne bringebær, en halv banan, eplejuice og noen isbiter. Kjempegodt, og det smaker IKKE banan altså! Du kan selvsagt lage med youghurt/melk også, men jeg syns det er mye friskere uten. Hørtes godt ut! Det må jeg prøve. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hørtes godt ut! Det må jeg prøve. Jepp, det syns jeg du må :-) Skikkelig nam! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Mange gode her. Elsker smoothie! http://www.mat.no/kokeboka_resultat.aspx?txtFreetext=smoothie&lstIngredient=&lstIngredientNo=&lstMealForrett=&lstMealHovedrett=&lstMealSmaarett=&lstMealTilbehoer=&lstMealDessert=&lstMealBakst=&lstMealDrikke=&lstMealFrokost= 0 Siter
org Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Mange gode her. Elsker smoothie! http://www.mat.no/kokeboka_resultat.aspx?txtFreetext=smoothie&lstIngredient=&lstIngredientNo=&lstMealForrett=&lstMealHovedrett=&lstMealSmaarett=&lstMealTilbehoer=&lstMealDessert=&lstMealBakst=&lstMealDrikke=&lstMealFrokost= Tusen takk! Handlelista er fullspekket med ingredienser - gleder meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.