Gå til innhold

Er det sært...

Gjest Ikke kåt, bare glad i frimerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ikke ville date ei jente fordi hun røyker? Hun er ellers smart, morsom, søt osv., men ei jente med en sigarett i munnen er for meg æsjisjusj. Ikke misforstå, det plager meg ikke at folk røyker generelt så lenge de tar hensyn, men å selv bli sammen med en røyker... Tanken er meg frastøtende.

Hun ba meg ut, jeg takket nei, (tror hun ble litt overrasket, for vi har flørtet ganske mye), så spør hun "hvorfor ikke" i en seriøs tone (!!), jeg sier det som det er, og får tilbake en lang (rolig, ikke hissig) tirade om at jeg er en fordomsfull fyr med vekt på overflatiske verdier... En noe pompøs monolog, spør du meg, men hun avsluttet det hele med å hevde at jeg var sær, og at jeg burde "hoppe ned fra min høye hest".

?!?

Videoannonse
Annonse
Snacky1365380698
Skrevet

Hvis du ser på div tidl tråder her finner du sikkert mange som er helt enig med deg. Skjønner jo egentlig jenta godt. Er tidl røyker selv, og tanken på at noen ikke ville date meg pga det virker i den situasjonen helt uforstående. Er jo personlighet, om du trives sammen med personen osv som burde avgjøre saken.

På den annen side, nå som jeg er røykfri kunne jeg aldri ha tenkt meg å date en som røyker. Det har ingen ting med lukten, smaken, det å "kysse et askebeger" å gjøre. Da jeg stumpet røyken ble jeg også supersunn i samme slengen, og må oppriktig si at min kjære må være litt opptatt av helsa. Sykt vil mange si, men er nå slik at mennesker faller for ulike ting.

Jeg dømmer ingen som røyker, hender jo jeg tyr til pinnen etter en del alkoholenheter selv. Men akkurat når det gjelder å tenne på det motsatte kjønn så hjelper ikke røyken stort.

Sært eller ikke. Er det slik du føler, så er det sånn. Men hadde nå jenta virkelig vært så super og hun _virkelig_ er noe å satse på, så hadde du nå gitt det en sjanse. Det var hvertfall unødvendig av deg å ta det så langt som du gjorde hvis du fra dag èn visste at dette kom til å stoppe deg.

Stakkars jente, hun ble jo sikkert kjempelei seg...

Skrevet

Jeg hadde nok også takket pent nei om jeg hadde blitt bedt på date av en mann som røyker. Så da er vi to som er sære.

Skrevet

Nei, det er vel ikke sært. Du bestemmer da sjøl hvem du skal date og hvis du misliker at hun røyker så sterkt så er det da virkelig ditt valg som ingen skal blande seg oppi.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er sært. Jeg kunne aldri hatt et lengrevarende forhold til en røyker, for røyk hjemme hver dag ville blitt for mye.

sarah bernard
Skrevet

hehe, siden hun ble så snurt og verbal tenker jeg at det er like greit du slipper å skulle diskutere med henne hver gang du gjør noe hun ikke liker.

Generelt om røyking og dating, så er du ikke den eneste jeg har hørt om som seriøst ikke vil date noen som røyker.

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt i en røyker med ildtang engang. Usj.

Skrevet

Jeg syns ikke du er det minste sær. Å kline med en røyker er turnoff

Gjest gurimalla1
Skrevet

Nei, det er vel ikke sært. Du bestemmer da sjøl hvem du skal date og hvis du misliker at hun røyker så sterkt så er det da virkelig ditt valg som ingen skal blande seg oppi.

Hadde du greid å kysse en mann som det lukta røyk av?

*not*

Skrevet

Hadde du greid å kysse en mann som det lukta røyk av?

*not*

Jeg røyker sjøl jeg så jeg bryr meg ikke om det smaker røyk av en mann,

Men jeg hadde ikke orket å være sammen men noen som hadde vært antirøyk og plaget meg hvis jeg tok en røyk.

Skrevet

Da jeg traff mannen min, hadde han sluttet å røyke året før. Jeg røykte. Han maste ikke på at jeg skulle slutte, men jeg så jo etter hvert at han luftet (i smug) etter meg, og at han av og til kommenterte at jeg luktet veldig røyk -på en høflig måte ...

Jeg sluttet etter et år. Og det er jeg jo glad for, da. Nå.

Men når man er storrøyker, er det alle slags sperrer inni hodet på en mot å slutte å røyke. Man blir sint. Og trassig.

Nå har jeg vært røykfri så lenge at jeg må flytte meg på bussen om jeg kommer rett bak en røyker. Det lukter så jævlig vondt.

Gjest gurimalla1
Skrevet

Jeg røyker sjøl jeg så jeg bryr meg ikke om det smaker røyk av en mann,

Men jeg hadde ikke orket å være sammen men noen som hadde vært antirøyk og plaget meg hvis jeg tok en røyk.

*gosj*

Skrevet

Hvis du ser på div tidl tråder her finner du sikkert mange som er helt enig med deg. Skjønner jo egentlig jenta godt. Er tidl røyker selv, og tanken på at noen ikke ville date meg pga det virker i den situasjonen helt uforstående. Er jo personlighet, om du trives sammen med personen osv som burde avgjøre saken.

På den annen side, nå som jeg er røykfri kunne jeg aldri ha tenkt meg å date en som røyker. Det har ingen ting med lukten, smaken, det å "kysse et askebeger" å gjøre. Da jeg stumpet røyken ble jeg også supersunn i samme slengen, og må oppriktig si at min kjære må være litt opptatt av helsa. Sykt vil mange si, men er nå slik at mennesker faller for ulike ting.

Jeg dømmer ingen som røyker, hender jo jeg tyr til pinnen etter en del alkoholenheter selv. Men akkurat når det gjelder å tenne på det motsatte kjønn så hjelper ikke røyken stort.

Sært eller ikke. Er det slik du føler, så er det sånn. Men hadde nå jenta virkelig vært så super og hun _virkelig_ er noe å satse på, så hadde du nå gitt det en sjanse. Det var hvertfall unødvendig av deg å ta det så langt som du gjorde hvis du fra dag èn visste at dette kom til å stoppe deg.

Stakkars jente, hun ble jo sikkert kjempelei seg...

"Sært eller ikke. Er det slik du føler, så er det sånn. Men hadde nå jenta virkelig vært så super og hun _virkelig_ er noe å satse på, så hadde du nå gitt det en sjanse. Det var hvertfall unødvendig av deg å ta det så langt som du gjorde hvis du fra dag èn visste at dette kom til å stoppe deg.

Stakkars jente, hun ble jo sikkert kjempelei seg..."

Jeg er ikke enig i alt du skriver her, men det gjør ingenting, for det er bare fint å få litt "motstand" også. Takk for svar :)

Snacky1365380698
Skrevet

"Sært eller ikke. Er det slik du føler, så er det sånn. Men hadde nå jenta virkelig vært så super og hun _virkelig_ er noe å satse på, så hadde du nå gitt det en sjanse. Det var hvertfall unødvendig av deg å ta det så langt som du gjorde hvis du fra dag èn visste at dette kom til å stoppe deg.

Stakkars jente, hun ble jo sikkert kjempelei seg..."

Jeg er ikke enig i alt du skriver her, men det gjør ingenting, for det er bare fint å få litt "motstand" også. Takk for svar :)

Bare hyggelig :=)

Fint å ikke bli halshugd selv om du ikke er enig, noe som desverre ofte skjer her inne :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Helt greit å si det som det er. Så går du ikke på akkord med deg sjøl heller.

Jeg røyker, men ville jo sterkt vurdert å slutte hvis det var dét som stod mellom meg og Mannen.

Skrevet

Da jeg traff mannen min, hadde han sluttet å røyke året før. Jeg røykte. Han maste ikke på at jeg skulle slutte, men jeg så jo etter hvert at han luftet (i smug) etter meg, og at han av og til kommenterte at jeg luktet veldig røyk -på en høflig måte ...

Jeg sluttet etter et år. Og det er jeg jo glad for, da. Nå.

Men når man er storrøyker, er det alle slags sperrer inni hodet på en mot å slutte å røyke. Man blir sint. Og trassig.

Nå har jeg vært røykfri så lenge at jeg må flytte meg på bussen om jeg kommer rett bak en røyker. Det lukter så jævlig vondt.

Skjønner din situasjon. Så ille er det ikke for meg da, jeg kan godt sitte inntil en røyker (mitt inntrykk er at det også varierer STERKT fra person til person hvor mye det lukter), men det stopper liksom der..

Skrevet

Skjønner din situasjon. Så ille er det ikke for meg da, jeg kan godt sitte inntil en røyker (mitt inntrykk er at det også varierer STERKT fra person til person hvor mye det lukter), men det stopper liksom der..

Det hender ofte at jeg havner ved siden av en røyker på bussen. Ser ut til at mange røykere tror at det ikke lukter noe som helst av dem når de stumper røyken i busstrappa og så setter seg ned. *Sukk* Jeg får nesten ikke puste de første minuttene før den verste eimen har lagt seg.

Snacky1365380698
Skrevet

Det hender ofte at jeg havner ved siden av en røyker på bussen. Ser ut til at mange røykere tror at det ikke lukter noe som helst av dem når de stumper røyken i busstrappa og så setter seg ned. *Sukk* Jeg får nesten ikke puste de første minuttene før den verste eimen har lagt seg.

Ja, DET er helt forferdelig. Spesielt hvis det er litt kaldt ute og det regner. Ekstra kvalmt hvis det er en dame som i tillegg har tatt på litt for mye parmfyme. Den eimen der er skikkelig ekkel.

Skrevet

Glad for at jeg sykler til jobben, da. Bedre med eksos og gærne syklister, fotgjengere og bilister. :)

Men det er vel uansett lite man kan gjøre med det du beskriver. Det handler tross alt om en stor andel av befolkningen, og i friluft må det nok være lov å ta seg en blås, selv om bussen går like før. :)

Skrevet

Glad for at jeg sykler til jobben, da. Bedre med eksos og gærne syklister, fotgjengere og bilister. :)

Men det er vel uansett lite man kan gjøre med det du beskriver. Det handler tross alt om en stor andel av befolkningen, og i friluft må det nok være lov å ta seg en blås, selv om bussen går like før. :)

Eller etter..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...