sarah bernard Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hvor lenge holder den seg åpnet i kjøleskapet? 0 Siter
Sofline Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er ganske sikker på at spekede ting holder seg ganske lenge. 0 Siter
Atene Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er ganske sikker på at spekede ting holder seg ganske lenge. Det trodde jeg også, men oppskåret serranoskinke mugnet ganske fort ifjor. Satser på å spise den fort etter at pakningen er åpnet nå. Har en kilo i kjøleskapet etter Spania-tur... heldigvis fordelt på tre pakker. 0 Siter
Gjest spekedame Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er ganske sikker på at spekede ting holder seg ganske lenge. Men saltet pleier å gå ut av skinka etter en stund 0 Siter
sarah bernard Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Det trodde jeg også, men oppskåret serranoskinke mugnet ganske fort ifjor. Satser på å spise den fort etter at pakningen er åpnet nå. Har en kilo i kjøleskapet etter Spania-tur... heldigvis fordelt på tre pakker. Hmm, hvor fort mugnet den? 0 Siter
Sofline Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Nå sjekket jeg på pakka jeg har i kjøleskapet, og der står det fire dager etter åpning. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Jeg er ganske sikker på at spekede ting holder seg ganske lenge. Jo, men som Atene skriver så er dette oppskåret, så jeg er redd den er litt mer utsatt. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Nå sjekket jeg på pakka jeg har i kjøleskapet, og der står det fire dager etter åpning. Ånei... 0 Siter
Atene Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hmm, hvor fort mugnet den? Ca 14 dager kanskje? Husker ikke nøyaktig. Den holdt ihvertfall mer enn fire dager. Igår hadde jeg deilig salat med skinke, parmesanost, ruccola, avocado og nektarin. Imorgen skal jeg surre skinkeskiver rundt kyllingbryst og steke, med risotto til. Den er god på pizza også. Du klarer å spise den opp i tide. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ca 14 dager kanskje? Husker ikke nøyaktig. Den holdt ihvertfall mer enn fire dager. Igår hadde jeg deilig salat med skinke, parmesanost, ruccola, avocado og nektarin. Imorgen skal jeg surre skinkeskiver rundt kyllingbryst og steke, med risotto til. Den er god på pizza også. Du klarer å spise den opp i tide. De oppskriftene der hørtes gode ut. Det må jeg prøve en dag. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Ca 14 dager kanskje? Husker ikke nøyaktig. Den holdt ihvertfall mer enn fire dager. Igår hadde jeg deilig salat med skinke, parmesanost, ruccola, avocado og nektarin. Imorgen skal jeg surre skinkeskiver rundt kyllingbryst og steke, med risotto til. Den er god på pizza også. Du klarer å spise den opp i tide. Jo, det var meningen at jeg skulle ha den forleden dag (etter ferien), men så fann vi noe annet, og jeg har faktisk ikke sjekket skinka ennå. Får gjøre det i morgen, og håper den er god Salat med avokado... Det har jeg ikke prøvd ennå. Får lage det til min bedre halvdel en dag. Det er jeg sikker på vil falle i smak. Takk for inspirasjon 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.