Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år gammel og har ikke hatt sex. Det er fordi jeg frykter for at jeg ikke er normal nedentil. Jeg har aldri vært hos gynekolog og kommer aldri til å dra heller om jeg ikke er under narkose mens det foregår. Er dette forresten mulig?

Men spørsmålet mitt er at jeg har en slags utvekst i kjeden, i overveggen( Den mot magen) som er ca 5 til 7 centimer inn fra kjedeåpningen og er ca 4 til 5 cm lang. Det minner meg om en innvendig penis, å jeg har en slags tvangstanke om at jeg muligens er tvekjønnet.... jeg har ikke mye følelse i den men i enden er det et slags hull. Hva i huleste er dette? Jeg kan nevne at jeg er ca 15 kg overvektig hvis det kan ha noe med saken å gjøre. Ellers så har jeg ingen sykdommmer eller tilsvarende. jeg har mensen som normalt. Har hatt denne utveksten så lenge jeg kan huske....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238705-redd-for-sex-unormal-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tror du er normal

Tror tvekjønnede har en klitoris som er "forvokst" Jeg synes også det høres ut som om det er livmortappen du snakker om.

Det er synd du ikke tør å ta en GU, fordi jeg tror du ville få tilbakemelding på at du er normal.

Om man kan få GU under full narkose? Nei, det har jeg aldri hørt om.

Jeg synes du skal se om du kan få tak i en kvinnelig gyn. Synd å gå slik å spekulere i noe som etter all sansynelighet er i orden.

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Det du beskriver er livmorhalsen som er i bunnen av skjeden, det hull du kjenner er mormunnsaapningen, en kanal som förer opp til livmoren. Jeg synes du skal finne en anatomibok eller söke paa nettet. Bruk ordet 'cervix' som sökeord.

En vanlig underlivsundersökelse gjöres av din faste lege. Det er bare i helt spesielle tilfeller at det gjöres under narkose. Det er ikke vondt. Du kan vente til du er 25 aar för det skal tas cellepröve men saa lenge du ikke har hatt samleie, er det ikke nödvendig.

Vennlig hilsen Mette H Moen

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...