Gå til innhold

Hvordan klare det?

Anbefalte innlegg

Gjest Blubbis
Skrevet

Husk at det er du som er sjefen over din kropp!

Når du har lyst på noe godt og usunt, så prøv å tenk gjennom hva du gjør.

Hva oppnår jeg med å spise sjokolade?

-et øyeblikks tilfredshet, og en god smak i munnen.

-dårlig samvittighet

- enda noen kalorier på bilringene.

Hva oppnår jeg ved å la vær å ta den sjokoladen?

-tilfredshet over at jeg greide å la vær

-mindre kaloriinntak

-mindre svingninger i blodsukkeret.

-noen kroner spart.

-større håp om å greie å gå ned litt i vekt.

Prøv å bli litt mer bevisst på hva du putter i deg, og hvorfor du gjør det.

Og husk at det er du som er sjefen! Det er du som bestemmer hva du skal spise, hvor mye du skal spise og hvor mye du skal trimme.

Lykke til!

ÅÅÅ tusen takk, det du skrev var veldig bra skrevet. Virkelig noe å tenke på!:)

Jeg har vært ute å gått med bikkja nå, en time. Og har klart å la være å spise sjokolade som "belønning". Kun vann. Føles godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ tusen takk, det du skrev var veldig bra skrevet. Virkelig noe å tenke på!:)

Jeg har vært ute å gått med bikkja nå, en time. Og har klart å la være å spise sjokolade som "belønning". Kun vann. Føles godt.

Kjempebra :-)

Stå på videre!

sarah bernard
Skrevet

Takk for mange kjempeflotte tips!!

Har turkamerat da, hunden vår..jeg bruker stort sett å gå en halvtime hver dag med den. Men jeg skal utvide løypa.

Og fjerne godisan fra skapet, og gå fort forbi godtehylla på butikken. Spiser jo en sjokolade hver dag, på tur hjem fra butikken! haha. Det må jeg kutte ut, fort!

Jeg vil at piercingen min på navlen skal være fin, så flesket skal bort.

Bra for meg at vi har drittvær her i nord-norge, så slipper jeg gå i bikini. Hehe

Spis heller noe før du drar på butikken, så er du ikke sulten og svak for fristelser :)

Ideen med å øke løya er jo super. Etter et par måneder kan det også være at du øker tempoet.

Gjør det til en "hobby" å lage sunn og god mat. Det er jo utrolig mye god mat der ute, som man oppdager når man bryter de vanlige spisemønstrene sine.

Jeg er sikker på at du kan klare å legge om til bedre mat- og trimmevaner.

Obs: Husk å ikke la slankingen ta overhånd. Et par kilo går man ned på noen mndr (alt ettersom) bare ved å kutte den daglige sjokoladen. Tar slankingen overhånd, så ber du om hjelp hurtigst mulig. Punktum!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...