Gjest Debra irl Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har aldri tenkt over at jeg har de samme grunnene for å ikke drikke når jeg er ute som du nevner. Siden jeg ikke er avholds så sier jeg sikkert nei takk jeg kjører bil. Ingen har kommentert det. Min venn sier bare nei takk og jeg har aldri hørt noen kommentarer på det. Synes det er teit å spørre ham om det blir kommentert. Mine venner som jeg er "taxisjåfør" for, setter hvertfall stor pris på at jeg stort sett kjører..... :-) 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Tja. Hva er årsakene folk har til ikke å drikke? 1. Religion. En gærning som dropper alkoholen på grunn av Gud hadde jeg uansett aldri blitt sammen med. 2. Personen har tidligere hatt problemer med alkohol, og har derfor kutta ut. Med en sånn person måtte jeg gitt avkall på mine alkoholvaner. Det hadde ikke vært et alternativ. Jeg liker alkoholvanene mine. 3. Personen liker rett og slett ikke alkholholdig drikke eller rusen drikken gir. Hvis denne personen ikke hadde kommentert mine alkoholvaner, eller heller gitt meg et eller annen blikk hvis jeg henta en flaske øl eller tre, kunne det muligens gått. Men jeg hadde ikke forandret drikkevanene mine for dama. Aldri i verden. Når alt kommer til alt kunne jeg nok ikke vært sammen med en avholdskvinne. du sa noe der,på punkt 2,som jeg ikke hadde tenkt over.det blir jo som en tikkende bombe.jeg så for meg en som bestandig hadde vært avholds,og da hadde det ikke vært noe problem for meg. 0 Siter
fineline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Tja. Hva er årsakene folk har til ikke å drikke? 1. Religion. En gærning som dropper alkoholen på grunn av Gud hadde jeg uansett aldri blitt sammen med. 2. Personen har tidligere hatt problemer med alkohol, og har derfor kutta ut. Med en sånn person måtte jeg gitt avkall på mine alkoholvaner. Det hadde ikke vært et alternativ. Jeg liker alkoholvanene mine. 3. Personen liker rett og slett ikke alkholholdig drikke eller rusen drikken gir. Hvis denne personen ikke hadde kommentert mine alkoholvaner, eller heller gitt meg et eller annen blikk hvis jeg henta en flaske øl eller tre, kunne det muligens gått. Men jeg hadde ikke forandret drikkevanene mine for dama. Aldri i verden. Når alt kommer til alt kunne jeg nok ikke vært sammen med en avholdskvinne. Hvorfor måtte du kutte ut alkohol hvis du ble sammen med en som hadde hatt alkoholproblemer? De forlanger ikke at alle andre kutter ut. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det hadde vært et problem for meg. Jeg er glad i å kose meg med alkohol og da ville det vært veldig kjedelig å gjøre det alene på lørdagskvelden mens han sitter med et glass brus. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det hadde vært et problem for meg. Jeg er glad i å kose meg med alkohol og da ville det vært veldig kjedelig å gjøre det alene på lørdagskvelden mens han sitter med et glass brus. kjedelig? hadde det virkelig egentlig gjort noe,hvis dere elsket hverandre?(tenker mitt,da jeg har opplevd den andre ytterligheten-og det kan ikke beskrives som kjedelig-men uutholdelig) 0 Siter
Soria Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det hadde vært helt greit siden jeg sjelden drikker alkohol selv så lenge han ikke er fanatisk i forhold til det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hvorfor måtte du kutte ut alkohol hvis du ble sammen med en som hadde hatt alkoholproblemer? De forlanger ikke at alle andre kutter ut. Mulig. Men en sånn person hadde jeg hatt store problemer med å ta med på en fest, en middag hvor det blir drukket (og det blir det), osv. Jeg hadde også hatt store problemer med å kose med meg noen øl foran en eks-alkoholiker. Jeg hadde følt meg slem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 du sa noe der,på punkt 2,som jeg ikke hadde tenkt over.det blir jo som en tikkende bombe.jeg så for meg en som bestandig hadde vært avholds,og da hadde det ikke vært noe problem for meg. Men det kunne sikkert blitt et problem for deg hvis avholdsmennesket var av typen som kritiserte deg for å ta noen øl selv, eller uroet seg halvt ihjel og ble sint hvis du ble i overkant full. Jeg har riktignok ikke all verdens erfaring med avholdsfolk, men den erfaringa jeg har tilsier at de maser og peser og kritiserer andres drikkevaner, blir flaue på andres vegne hvis de tar seg en øl for mye, går hjem tidlig (selskaper er jo helvete på jord siden alle andre drikker), osv. Det finnes nok unntak, men de har ikke jeg møtt. Og folk med en så nedverdigende holdning overfor mennesker som nyter livet med en øl eller tre og en fest i ny og ne, kunne jeg aldri vært sammen med. Ei heller den overreligiøse eller eks-alkisen. Ergo tror jeg at jeg skal være ærlig nok til å si at jeg ikke kunne vært sammen med en avholdskvinne. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Men det kunne sikkert blitt et problem for deg hvis avholdsmennesket var av typen som kritiserte deg for å ta noen øl selv, eller uroet seg halvt ihjel og ble sint hvis du ble i overkant full. Jeg har riktignok ikke all verdens erfaring med avholdsfolk, men den erfaringa jeg har tilsier at de maser og peser og kritiserer andres drikkevaner, blir flaue på andres vegne hvis de tar seg en øl for mye, går hjem tidlig (selskaper er jo helvete på jord siden alle andre drikker), osv. Det finnes nok unntak, men de har ikke jeg møtt. Og folk med en så nedverdigende holdning overfor mennesker som nyter livet med en øl eller tre og en fest i ny og ne, kunne jeg aldri vært sammen med. Ei heller den overreligiøse eller eks-alkisen. Ergo tror jeg at jeg skal være ærlig nok til å si at jeg ikke kunne vært sammen med en avholdskvinne. du har vel egentlig rett i at "like barn leker best" på en måte,ang.det med alkohol.du tar her frem problematikk som jeg ikke har tenkt over;muligens fordi jeg drikker svært sjelden selv.og etter å ha levd med en alkoholiker,ønsker jeg meg en måteholden mann(dvs han kan like gjerne være avholds)ha en fin dag:) ps. forresten var den helt vanvittig den linken du kom med på det med tre-sex! ante ikke at slikt fantes 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 du har vel egentlig rett i at "like barn leker best" på en måte,ang.det med alkohol.du tar her frem problematikk som jeg ikke har tenkt over;muligens fordi jeg drikker svært sjelden selv.og etter å ha levd med en alkoholiker,ønsker jeg meg en måteholden mann(dvs han kan like gjerne være avholds)ha en fin dag:) ps. forresten var den helt vanvittig den linken du kom med på det med tre-sex! ante ikke at slikt fantes Ja, like barn leker nok best. Og måtehold er naturligvis helt greit, men fanatisme i en eller annen retning - uansett hva det er snakk om - hadde ikke funka for meg. Jeg liker å kunne kose meg med en iskald øl eller fem en varm sommerdag, for meg er sånne småting en av livets gleder, og det ville funka dårlig hvis partneren kritiserte meg for det. Det ville også funka dårlig hvis hun aldri kunne delt en flaske vin med meg. Bare det at hun i det hele tatt hadde ytmtet frampå om at mitt normale forhold til alkohol ikke var normalt, hadde gitt meg leamus i dumpefingeren. Jupp, dama og Tre er en virkelig søt kjærlighetshistorie. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ja, like barn leker nok best. Og måtehold er naturligvis helt greit, men fanatisme i en eller annen retning - uansett hva det er snakk om - hadde ikke funka for meg. Jeg liker å kunne kose meg med en iskald øl eller fem en varm sommerdag, for meg er sånne småting en av livets gleder, og det ville funka dårlig hvis partneren kritiserte meg for det. Det ville også funka dårlig hvis hun aldri kunne delt en flaske vin med meg. Bare det at hun i det hele tatt hadde ytmtet frampå om at mitt normale forhold til alkohol ikke var normalt, hadde gitt meg leamus i dumpefingeren. Jupp, dama og Tre er en virkelig søt kjærlighetshistorie. ja,jeg går nok heller for måtehold,enn avholds.men si meg, hvordan finner du slike linker? søkte du på tre-sex eller:D nysgjerrig. 0 Siter
Yia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hadde ikke plaget meg, drikker ikke så mye selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 ja,jeg går nok heller for måtehold,enn avholds.men si meg, hvordan finner du slike linker? søkte du på tre-sex eller:D nysgjerrig. Jeg søkte på "sex med tre". Men det var ikke helt tilfeldig. Jeg leste akkurat den artikkelen der da den først ble lagt ut. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg søkte på "sex med tre". Men det var ikke helt tilfeldig. Jeg leste akkurat den artikkelen der da den først ble lagt ut. så enkelt:) men hva mente du med at du leste artikkelen akkurat mens den var lagt ut-husket du den fra april. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 så enkelt:) men hva mente du med at du leste artikkelen akkurat mens den var lagt ut-husket du den fra april. Ja, jeg husket den fra den ble lagt ut. Eventuelt lyver jeg nå så det renner av meg, mens realiteten egentlig er at jeg stadig sjekker ut diverse tre-fetish-steder på internett, og onanerer til trær og ripsbusker. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg søkte på "sex med tre". Men det var ikke helt tilfeldig. Jeg leste akkurat den artikkelen der da den først ble lagt ut. litt trøtt,bare. nå forsto jeg at det var det du mente. når du sier det,så leste i en eller annen avis om den samme saken for en tid tilbake. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 litt trøtt,bare. nå forsto jeg at det var det du mente. når du sier det,så leste i en eller annen avis om den samme saken for en tid tilbake. Det er en sak så spesiell at den huskes. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ja, jeg husket den fra den ble lagt ut. Eventuelt lyver jeg nå så det renner av meg, mens realiteten egentlig er at jeg stadig sjekker ut diverse tre-fetish-steder på internett, og onanerer til trær og ripsbusker. flire ,flire.. litt,eller ganske treg i dag,jeg-for jeg har vært våken hele natten.hvor ble det av deg den måneskinnskvelden da du gikk i pels med hoggtennene ute? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 flire ,flire.. litt,eller ganske treg i dag,jeg-for jeg har vært våken hele natten.hvor ble det av deg den måneskinnskvelden da du gikk i pels med hoggtennene ute? Jeg er usikker. Jeg husker aldri hvor jeg har vært når jeg våkner opp etter å ha vandret rundt i skogen og ult mot månen, og akkurat den natten var det fullmåne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.