Gå til innhold

Ha en kjæreste som er avholdsmann

Anbefalte innlegg

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Jeg er usikker. Jeg husker aldri hvor jeg har vært når jeg våkner opp etter å ha vandret rundt i skogen og ult mot månen, og akkurat den natten var det fullmåne.

du fikk vel satt tennene i noe da,før du krøyp til køys,håper jeg;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nattsvermeren1365380995

19

• ShitDiddelyDo

15

• keinstein

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

du fikk vel satt tennene i noe da,før du krøyp til køys,håper jeg;)

Sannsynligheten for det er helt klart til stede. :)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Sannsynligheten for det er helt klart til stede. :)

lurer på hvem som var den heldige?(det er det nok bare hun som vet,antagelig);)

ShitDiddelyDo
Skrevet

lurer på hvem som var den heldige?(det er det nok bare hun som vet,antagelig);)

Ja, og det kan nok også diskuteres hvor heldig hun faktisk var. Et hårete beist med spisse tenner er muligens ikke drømmen. :)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Ja, og det kan nok også diskuteres hvor heldig hun faktisk var. Et hårete beist med spisse tenner er muligens ikke drømmen. :)

tja,mente jo å skrive:"heldige". men du var nok kjekk nok;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

tja,mente jo å skrive:"heldige". men du var nok kjekk nok;)

Jeg tar meg nok i hvert fall bedre ut uten pelsen. :)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

kom til å tenke på utenforstående som begynner å lese midt i denne tråden-og leser:"et hårete beist med huggtenner..."(kjæreste-avholdsmann)(?)de må bli helt satt ut-fikk latterkick,jeg:D

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Jeg tar meg nok i hvert fall bedre ut uten pelsen. :)

ja det tenker jeg.forresten litt rart-en sitter og ser for seg hvordan de som skriver her ser ut-på et vis.gjør du også det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

ja det tenker jeg.forresten litt rart-en sitter og ser for seg hvordan de som skriver her ser ut-på et vis.gjør du også det?

Nja, kun hvis jeg vet noe om hvordan de ulike skribentene ser ut. Det blir jo gjerne nevnt i en eller annen anledning, hårfarge, høyde, alder, osv.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Nja, kun hvis jeg vet noe om hvordan de ulike skribentene ser ut. Det blir jo gjerne nevnt i en eller annen anledning, hårfarge, høyde, alder, osv.

ser for meg deg som høy,mørk og slank(atletisk) med en (ørliten) mage

nattsvermeren1365380995
Skrevet

jeg assosierte sikkert bare fra du "var varulv" den kvelden-at du er høy og mørk,trolig

ShitDiddelyDo
Skrevet

ser for meg deg som høy,mørk og slank(atletisk) med en (ørliten) mage

184 cm. Ca. 90 kilo. Mørk blond.

Jeg har ikke noe særlig mage.

Men det var ikke så halvgæernt gjetta.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

184 cm. Ca. 90 kilo. Mørk blond.

Jeg har ikke noe særlig mage.

Men det var ikke så halvgæernt gjetta.

så snedig;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg assosierte sikkert bare fra du "var varulv" den kvelden-at du er høy og mørk,trolig

Som varulv er jeg høy og mørk, ja. :)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Som varulv er jeg høy og mørk, ja. :)

humre, ja det var nok der jeg hadde det fra at du skulle være mørk:)

Skrevet

Spurte du ham om grunnen til at han er avholds? Hvis du gjorde det hvor tidlig i forholdet?

Vi har selvfølgelig snakket litt om det og han sier at da han var ung så syntes han det var mye kulere å kjøre bil enn å drikke så han var stort sett sjåfør på festene. :o)

Skrevet

Vi er avholds, begge to. Det er vel ca 5 år siden jeg rørte alkohol.

Mista nikket
Skrevet

Mulig. Men en sånn person hadde jeg hatt store problemer med å ta med på en fest, en middag hvor det blir drukket (og det blir det), osv.

Jeg hadde også hatt store problemer med å kose med meg noen øl foran en eks-alkoholiker. Jeg hadde følt meg slem.

Har en i omgangskretsen. Det tok en tid, men jeg forsto til slutt at det var jeg som hadde (lagde) problemet og ikke han.

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg. Hverken jeg eller kjæresten drikker så mye alkohol.

Skrevet

Jeg er mer eller mindre ufrivillig avholdsmenneske. I tillegg til å få en allergisk reaksjon, så liker jeg svært få alkoholholdige drikker, det være seg rød- og hvitvin, øl, brunt brennevin etc. Og gidder heller ikke helle dette i meg kun for å bli "godt humør"/brisen/full. Jeg kan kose meg med en Mojito, Gin&tonic eller Strawberry Daiquiri på en varm sommerdag..., men det holder som regel med et glass.

Det å være avhold på fest er som regel et større problem for alle andre enn det er for meg. Jeg koser meg, ler, skravler, danser og flørter, men jeg blir til tider møkk lei drikkepresset.

Drikkepresset synker dessverre ikke selv om de fleste festdeltakerene nå er ferdig med den første puberteten og inn i de "ganske gode voksnes" rekker heller.

Siste fest var det ei kjerring som lente seg god og full over meg og snøvlet frem "du tror du er så jævlig mye bedre enn oss andre du, MsSophie, derfor gidder du ikke drikke med oss!".

Selv i klinkende edru tilstand kjente jeg et sterkt behov for å dra til ræva:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...