nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg er usikker. Jeg husker aldri hvor jeg har vært når jeg våkner opp etter å ha vandret rundt i skogen og ult mot månen, og akkurat den natten var det fullmåne. du fikk vel satt tennene i noe da,før du krøyp til køys,håper jeg;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 du fikk vel satt tennene i noe da,før du krøyp til køys,håper jeg;) Sannsynligheten for det er helt klart til stede. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Sannsynligheten for det er helt klart til stede. lurer på hvem som var den heldige?(det er det nok bare hun som vet,antagelig) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 lurer på hvem som var den heldige?(det er det nok bare hun som vet,antagelig) Ja, og det kan nok også diskuteres hvor heldig hun faktisk var. Et hårete beist med spisse tenner er muligens ikke drømmen. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ja, og det kan nok også diskuteres hvor heldig hun faktisk var. Et hårete beist med spisse tenner er muligens ikke drømmen. tja,mente jo å skrive:"heldige". men du var nok kjekk nok;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 tja,mente jo å skrive:"heldige". men du var nok kjekk nok;) Jeg tar meg nok i hvert fall bedre ut uten pelsen. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ja, og det kan nok også diskuteres hvor heldig hun faktisk var. Et hårete beist med spisse tenner er muligens ikke drømmen. kom til å tenke på utenforstående som begynner å lese midt i denne tråden-og leser:"et hårete beist med huggtenner..."(kjæreste-avholdsmann)(?)de må bli helt satt ut-fikk latterkick,jeg:D 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg tar meg nok i hvert fall bedre ut uten pelsen. ja det tenker jeg.forresten litt rart-en sitter og ser for seg hvordan de som skriver her ser ut-på et vis.gjør du også det? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 ja det tenker jeg.forresten litt rart-en sitter og ser for seg hvordan de som skriver her ser ut-på et vis.gjør du også det? Nja, kun hvis jeg vet noe om hvordan de ulike skribentene ser ut. Det blir jo gjerne nevnt i en eller annen anledning, hårfarge, høyde, alder, osv. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Nja, kun hvis jeg vet noe om hvordan de ulike skribentene ser ut. Det blir jo gjerne nevnt i en eller annen anledning, hårfarge, høyde, alder, osv. ser for meg deg som høy,mørk og slank(atletisk) med en (ørliten) mage 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Nja, kun hvis jeg vet noe om hvordan de ulike skribentene ser ut. Det blir jo gjerne nevnt i en eller annen anledning, hårfarge, høyde, alder, osv. jeg assosierte sikkert bare fra du "var varulv" den kvelden-at du er høy og mørk,trolig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 ser for meg deg som høy,mørk og slank(atletisk) med en (ørliten) mage 184 cm. Ca. 90 kilo. Mørk blond. Jeg har ikke noe særlig mage. Men det var ikke så halvgæernt gjetta. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 184 cm. Ca. 90 kilo. Mørk blond. Jeg har ikke noe særlig mage. Men det var ikke så halvgæernt gjetta. så snedig;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 jeg assosierte sikkert bare fra du "var varulv" den kvelden-at du er høy og mørk,trolig Som varulv er jeg høy og mørk, ja. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Som varulv er jeg høy og mørk, ja. humre, ja det var nok der jeg hadde det fra at du skulle være mørk:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Spurte du ham om grunnen til at han er avholds? Hvis du gjorde det hvor tidlig i forholdet? Vi har selvfølgelig snakket litt om det og han sier at da han var ung så syntes han det var mye kulere å kjøre bil enn å drikke så han var stort sett sjåfør på festene. ) 0 Siter
org Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Vi er avholds, begge to. Det er vel ca 5 år siden jeg rørte alkohol. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Mulig. Men en sånn person hadde jeg hatt store problemer med å ta med på en fest, en middag hvor det blir drukket (og det blir det), osv. Jeg hadde også hatt store problemer med å kose med meg noen øl foran en eks-alkoholiker. Jeg hadde følt meg slem. Har en i omgangskretsen. Det tok en tid, men jeg forsto til slutt at det var jeg som hadde (lagde) problemet og ikke han. 0 Siter
EllaJo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hadde ikke vært noe problem for meg. Hverken jeg eller kjæresten drikker så mye alkohol. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg er mer eller mindre ufrivillig avholdsmenneske. I tillegg til å få en allergisk reaksjon, så liker jeg svært få alkoholholdige drikker, det være seg rød- og hvitvin, øl, brunt brennevin etc. Og gidder heller ikke helle dette i meg kun for å bli "godt humør"/brisen/full. Jeg kan kose meg med en Mojito, Gin&tonic eller Strawberry Daiquiri på en varm sommerdag..., men det holder som regel med et glass. Det å være avhold på fest er som regel et større problem for alle andre enn det er for meg. Jeg koser meg, ler, skravler, danser og flørter, men jeg blir til tider møkk lei drikkepresset. Drikkepresset synker dessverre ikke selv om de fleste festdeltakerene nå er ferdig med den første puberteten og inn i de "ganske gode voksnes" rekker heller. Siste fest var det ei kjerring som lente seg god og full over meg og snøvlet frem "du tror du er så jævlig mye bedre enn oss andre du, MsSophie, derfor gidder du ikke drikke med oss!". Selv i klinkende edru tilstand kjente jeg et sterkt behov for å dra til ræva:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.