Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er snart 30 år og har ingen barn og har i 8 år hatt mensforstyrrelser. Jeg har i perioder brukt p-piller (alle typer)

i håp om at mensen skal bli normal. Nå har jeg akkurat begynt på Yiasmine.

Uten p-piller blør jeg i 10-14 dager. Det begynner

med rødbrun-klumpete utflod og går

over etter 7-8 dager til å vanlig mensblod m/tilhørende intens menssmerte, for så å bli rødbrunt igjen.

Når jeg bruker p-piller så kan jeg

blø opptil 3 uker... (uansett merke)

Jeg fjernet endometriose i begynnelsen av februar, men det har ikke hatt noen innvirkning på verken smerte eller mensforstyrrelsen. I tillegg

til blødningene har jeg også i snart 2 år vært konstant svimmel. Jeg ble sendt for å sjekke etter endometriose p.g.a svimmelheten, men

tro meg på at jeg ble mer svimmel etter det inngrepet. Jeg har hatt litt hormonforstyrrelser tidligere, men ikke noe som var overdrevent. Hormonforstyrrelsen viste seg i form av hårtap på hodet, økt hårvekst på resten av kroppen og kviser og vektøkning. Jeg har blitt sjekket både hos nevrolog, gynokolog, øre-nese-halslege,hormonlege og tatt CR-bilde av hode (fant tett bihule), men ingenting har gitt resultat. Når jeg snakker med gynokolog, får jeg inntrykk av at dette er normalt. Etter så mange år er det kanskje ikke unormalt for meg, men fortsatt veldig slitsomt. Er det noe du tror jeg kan få hjelp til? Har du hørt om noen forbindelse

mellom svimmelhet og mensforstyrrelser? Etter så mange år

ønsker jeg å få normal mens og slippe svimmelheten som alle andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23872-svimmel-mensforstyrrelser-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...