Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lumelia

Spiral kan du bruke. Eller mini-piller.. Har også en sykdom så jeg ikke tåler p-piller, men minipiller har ikke østrogen, så det går fint. jeg måtte ikke ha blodfortynnende under svangerskapet, men tok ofte blodprøver. Den tid den sorg. ;)

hm trudde minipiller også kunne tykne blodet kuul!! takk! men hvor sikkre er minipiller da? hvorfor trenger de andre ikke østrogen da?

hm trudde minipiller også kunne tykne blodet kuul!! takk! men hvor sikkre er minipiller da? hvorfor trenger de andre ikke østrogen da?

Minipiller skal tas på nøyaktig samme tidspunkt hver dag, med en feilmargin på kun få timer. P-piller skal bare tas innenfor 36 timer for å være sikre. Jeg tror minipillen er like sikker som p-pillen hvis den tas til riktig tid.

Minipiller skal tas på nøyaktig samme tidspunkt hver dag, med en feilmargin på kun få timer. P-piller skal bare tas innenfor 36 timer for å være sikre. Jeg tror minipillen er like sikker som p-pillen hvis den tas til riktig tid.

Hørte rykter om at det er kommet en ny type minipille som har samme slingringsmonn som p-piller.

Annonse

Gjest lumelia

Det har jeg også hørt. Jeg tror den heter Carzetta eller lignende. Tar jeg feil, må noen gjerne rette meg...

Tusen takk, dette letter. Det er jo bangske ødeleggende å begynne å fikle med kondom, også prøver man alltid litt også blir man redd for å være gravid..så takk:-)

sommerbaby?

Hei. Har selv leidenmutasjon og gjennomgått to svangerskap. Var inne på sykehuset for å få ekstra ultralyder, men trengte ikke å ta blodfortynnende. Etter det jeg har forstått avhenger dette om du har en heterozygot type eller en homozygot type leidenmutasjon. Har ei veninne med samme type mutasjon og vi har begge sluppet blodfortynnende.

Gjest lumelia

Hei. Har selv leidenmutasjon og gjennomgått to svangerskap. Var inne på sykehuset for å få ekstra ultralyder, men trengte ikke å ta blodfortynnende. Etter det jeg har forstått avhenger dette om du har en heterozygot type eller en homozygot type leidenmutasjon. Har ei veninne med samme type mutasjon og vi har begge sluppet blodfortynnende.

Det var jo godt å høre. Ble gravid en gang men da visste jeg det ikke, og dessuten ble det spontanabort i uke 9.:-( men jeg merket jo ingenting da så.. Lyst til å bli gravid igjen, men typen vil ikke, og jeg kan vel vente..hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...