Gå til innhold

Hvor er hun fra?

Anbefalte innlegg

Gjest mangler visst nick
Skrevet

Hvilken land er hun mørke skjønnheten i pussycatdolls fra (opprinnelig)?

Videoannonse
Annonse
Gjest mangler visst nick...
Skrevet

Ingen som vet det nei:(

Skrevet

Ser ut som noe latinamrikansk synes jeg, men mer spsifikk kan jeg ikke være.

Personlig synes jeg hun minner om en dragqueen av en eller annen grunn, eller en sånn der ladyboy eller hva det heter. Vet ikke hvorfor (i den første videoen var jeg lenge sikker på at hun faktisk var det..!) Vet jo bedre nå da, men klarer likevel ikke å riste det av meg.

Skrevet

Personlig synes jeg hun minner om en dragqueen av en eller annen grunn, eller en sånn der ladyboy eller hva det heter. Vet ikke hvorfor (i den første videoen var jeg lenge sikker på at hun faktisk var det..!) Vet jo bedre nå da, men klarer likevel ikke å riste det av meg.

Det er en running joke at minst to av de bertene (?) der ser ut som om de har Adamseple...

Skrevet

Hun er på min 5 på topp liste over de mest sexy damene jeg veit om!

(Sammen med Jolie, Shakira, Aylar (iq ikke medberegnet) og Kiera Knightly.)

Men nå føler jeg meg litt.. ekkel =o

Skrevet

hehe ;)

Er enig når det gjelder Jolie og Shakira, ellers synes jeg hun i Black Eyed Peas, tror hun heter Fergie, bare er rålekker! og Jennifer Lopez. Se der, der fikk du min fire på topp! :)

Skrevet

Kiera Knightly har helt utrolig vakre øyne.

Skrevet

hehe ;)

Er enig når det gjelder Jolie og Shakira, ellers synes jeg hun i Black Eyed Peas, tror hun heter Fergie, bare er rålekker! og Jennifer Lopez. Se der, der fikk du min fire på topp! :)

Åh, Fergie er skamsexy!! Vurderer nesten å skvise ut en av de andre på lista for henne. Hun er pen uansett hårsveis og klær, hun.

Skrevet

Kiera Knightly har helt utrolig vakre øyne.

Hele dama er jo bare _vakker_. Spesielt i Love Actually, synes jeg. Hun er kanskje den eneste jeg vet om som er penere blond enn mørkhåra.

Skrevet

Åh, Fergie er skamsexy!! Vurderer nesten å skvise ut en av de andre på lista for henne. Hun er pen uansett hårsveis og klær, hun.

skvis ut hun ladyboyen da;)

Skrevet

skvis ut hun ladyboyen da;)

Neh, da flytter jeg heller Kiera over fra sexylisten til vakkerlisten.

I de scenene hvor hun har rosa topp og håret bakover i flette i dont cha, synes du ikke hun bare er dritsexy da! =/

Skrevet

Neh, da flytter jeg heller Kiera over fra sexylisten til vakkerlisten.

I de scenene hvor hun har rosa topp og håret bakover i flette i dont cha, synes du ikke hun bare er dritsexy da! =/

Joda, en lekkerbisken er hun, i de øyeblikkene jeg klarer å riste av meg de der mannebildene... Men mannen i huset er ikke enig i at hun er sexy. Alt for rett i kroppen, for tynn, for ditt, for datt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...