Gjest mangler visst nick Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hvilken land er hun mørke skjønnheten i pussycatdolls fra (opprinnelig)? 0 Siter
Gjest mangler visst nick... Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ingen som vet det nei:( 0 Siter
Gjest neve Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ser ut som noe latinamrikansk synes jeg, men mer spsifikk kan jeg ikke være. Personlig synes jeg hun minner om en dragqueen av en eller annen grunn, eller en sånn der ladyboy eller hva det heter. Vet ikke hvorfor (i den første videoen var jeg lenge sikker på at hun faktisk var det..!) Vet jo bedre nå da, men klarer likevel ikke å riste det av meg. 0 Siter
jaime Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ser ut som noe latinamrikansk synes jeg, men mer spsifikk kan jeg ikke være. Personlig synes jeg hun minner om en dragqueen av en eller annen grunn, eller en sånn der ladyboy eller hva det heter. Vet ikke hvorfor (i den første videoen var jeg lenge sikker på at hun faktisk var det..!) Vet jo bedre nå da, men klarer likevel ikke å riste det av meg. Det er en running joke at minst to av de bertene (?) der ser ut som om de har Adamseple... 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ser ut som noe latinamrikansk synes jeg, men mer spsifikk kan jeg ikke være. Personlig synes jeg hun minner om en dragqueen av en eller annen grunn, eller en sånn der ladyboy eller hva det heter. Vet ikke hvorfor (i den første videoen var jeg lenge sikker på at hun faktisk var det..!) Vet jo bedre nå da, men klarer likevel ikke å riste det av meg. Hun er på min 5 på topp liste over de mest sexy damene jeg veit om! (Sammen med Jolie, Shakira, Aylar (iq ikke medberegnet) og Kiera Knightly.) Men nå føler jeg meg litt.. ekkel =o 0 Siter
Gjest neve Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hun er på min 5 på topp liste over de mest sexy damene jeg veit om! (Sammen med Jolie, Shakira, Aylar (iq ikke medberegnet) og Kiera Knightly.) Men nå føler jeg meg litt.. ekkel =o hehe Er enig når det gjelder Jolie og Shakira, ellers synes jeg hun i Black Eyed Peas, tror hun heter Fergie, bare er rålekker! og Jennifer Lopez. Se der, der fikk du min fire på topp! 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hun er på min 5 på topp liste over de mest sexy damene jeg veit om! (Sammen med Jolie, Shakira, Aylar (iq ikke medberegnet) og Kiera Knightly.) Men nå føler jeg meg litt.. ekkel =o Kiera Knightly har helt utrolig vakre øyne. 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hehe Er enig når det gjelder Jolie og Shakira, ellers synes jeg hun i Black Eyed Peas, tror hun heter Fergie, bare er rålekker! og Jennifer Lopez. Se der, der fikk du min fire på topp! Åh, Fergie er skamsexy!! Vurderer nesten å skvise ut en av de andre på lista for henne. Hun er pen uansett hårsveis og klær, hun. 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kiera Knightly har helt utrolig vakre øyne. Hele dama er jo bare _vakker_. Spesielt i Love Actually, synes jeg. Hun er kanskje den eneste jeg vet om som er penere blond enn mørkhåra. 0 Siter
Gjest neve Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Åh, Fergie er skamsexy!! Vurderer nesten å skvise ut en av de andre på lista for henne. Hun er pen uansett hårsveis og klær, hun. skvis ut hun ladyboyen da;) 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 skvis ut hun ladyboyen da;) Neh, da flytter jeg heller Kiera over fra sexylisten til vakkerlisten. I de scenene hvor hun har rosa topp og håret bakover i flette i dont cha, synes du ikke hun bare er dritsexy da! =/ 0 Siter
Gjest neve Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Neh, da flytter jeg heller Kiera over fra sexylisten til vakkerlisten. I de scenene hvor hun har rosa topp og håret bakover i flette i dont cha, synes du ikke hun bare er dritsexy da! =/ Joda, en lekkerbisken er hun, i de øyeblikkene jeg klarer å riste av meg de der mannebildene... Men mannen i huset er ikke enig i at hun er sexy. Alt for rett i kroppen, for tynn, for ditt, for datt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.