Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Juli06
Skrevet

Når tid fikk dere ømme pupper?? Eller andre tegn på graviditet? Jeg kjenner absolutt ingenting i puppene og har heller ingen symptomer... Er snart 5 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Prinsessemamma
Skrevet

Fikk ikke ømme pupper før et stykke ut i svangerskapet, uke 15-16-17 el noe deromkring. Så for meg var det ikke et av de tidlige graviditets tegnene.

Skrevet

Jeg merket heller ingenting så tidlig. Puppene vokste litt og ble mer følsomme, men jeg tror det kom senere.

Så lenge du ikke blør, skal du ikke være urolig over at du har få symptomer. Du kan ennå rekke å få en masse plager :-)

Jeg har hatt tre førstetrimestre med sparsomme graviditetssymptomer, og jeg har to barn.

Skrevet

Eg fekk mensmurringar frå natta før eg venta mensen.Og ømme puppar enda litt før det. Dei voks litt og vil eg påstå;-) Dette vedvarar forsatt no etter ei god veke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...