Gå til innhold

Noen som ikke har sommerferie

Anbefalte innlegg

Gjest Rita på tur
Skrevet

Lurer på om det er noen som ikke tar sommerferie i det hele tatt? Hvor lang sommerferie pleier dere å ta? Hvor mye vinter- , høst- eller vårferier tar dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest ferieloven
Skrevet

Alle heltidsansatte arbeidstagere _skal_ ha minst 3 uker ferie i tiden 1. juni til 31. august.

Skrevet

Jeg pleier å ha to uker ferie på sommeren, og that's it. Men så har jeg timelønn og får betalt for de timene jeg er på jobb, så da er det jo litt mer motiverende å jobbe så mye som mulig:)

Skrevet

Jeg pleier å ha to uker ferie på sommeren, og that's it. Men så har jeg timelønn og får betalt for de timene jeg er på jobb, så da er det jo litt mer motiverende å jobbe så mye som mulig:)

Glemte å si at jeg jobber 100% (+++)

Gjest Rita på tur
Skrevet

Alle heltidsansatte arbeidstagere _skal_ ha minst 3 uker ferie i tiden 1. juni til 31. august.

Alle dolere er ikke heltidsansatte, og det går også an å ha en ekstrajobb. Mange heltidsansatte velger også å bytte ut sommerferie med lengere vinterferie f.eks.

Skrevet

Jeg!

Ferie er et fremmedord for meg. Til vanlig student, og i hver (bidige forbanna!!) ferie jobber jeg.

Gjest Rita på tur
Skrevet

Jeg!

Ferie er et fremmedord for meg. Til vanlig student, og i hver (bidige forbanna!!) ferie jobber jeg.

;) Fremtiden er din.

Skrevet

;) Fremtiden er din.

Oh yeah!

Men har fått godt betalt for det! Som i at jeg kan gå ut i ordentlig jobb om noen uker med FORMUE! :-)

Skrevet

Ferieloven sier vel ikke _skal_ ha, men _kan kreve_.

"Arbeidstaker kan kreve at hovedferie som omfatter 18 virkedager gis i hovedferieperioden 1 juni - 30 september"

Skrevet

Jeg har ikke sommerferie og jobber dobbelt hele sommeren. Jeg har mine grunner til det og lever et godt liv.

Skrevet

Har aldri ferie, må jobbe hver dag, hele året. Til gjengjeld kan jeg reise hvor jeg vil når jeg vil og stort sett jobbe hjemmefra og sove til kl 12 hver dag, bare jeg har med laptop'en. :)

Skrevet

Har aldri ferie, må jobbe hver dag, hele året. Til gjengjeld kan jeg reise hvor jeg vil når jeg vil og stort sett jobbe hjemmefra og sove til kl 12 hver dag, bare jeg har med laptop'en. :)

Høres ut som en fin jobb. Hva jobber du med?

Skrevet

Høres ut som en fin jobb. Hva jobber du med?

Epost-support. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...