Gjest tips ønskes Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 syltetøyglass? Altså tomme glass, sånne med skrulokk og strikk, som kan bli helt tette? (eller annen type glass, det skal brukes til hjemmelaget syltetøy) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Norgesglass får du vel helst på antikvitetshandel, men strikkene kan det være litt problematisk å få tak i. Ellers har de fine glass både på Rimi, Rafens, Til Bords osv. 0 Siter
birdie Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Ville ha forsøkt på en Jernia med kjøkkenavdeling, jeg! 0 Siter
Osiris Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg gjorde et kupp på Fretex, fikk en kartong med Norgesglass for 50 kr. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Norgesglass får du vel helst på antikvitetshandel, men strikkene kan det være litt problematisk å få tak i. Ellers har de fine glass både på Rimi, Rafens, Til Bords osv. Eh...Norgesglass er da i salg enda. Det var iallfall det for 3-4 år siden da jeg arbeidet på en Jerniabutikk, og de solgte vi -mye- av, spesielt i høstsesongen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.