Gjest datanerd Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes nivå på doktoronline er super lavt. Det gjelder ikke alle men noen som har en tendens til å avspore en debatt eller spørmål og vregne det en annen vei. Prozak er en type som null peiling men som stadig utgir seg for å være smart og genial. Prozak du er en dust som avsporer alt hele tiden. get a life 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 *LOL* Jeg skal ikke engang klage på nivået ditt her - dette får stå som et eksempel på selvmotsigelser av tredje grad :-) Men siden du er så tøff i trynet - hva er det du har så mye peiling på, tror du - som jeg ikke har? Kom igjen. Ikke vær sjenert nå, du med det "høye" nivået på innleggene dine :-) "....................................." 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 *LOL* Jeg skal ikke engang klage på nivået ditt her - dette får stå som et eksempel på selvmotsigelser av tredje grad :-) Men siden du er så tøff i trynet - hva er det du har så mye peiling på, tror du - som jeg ikke har? Kom igjen. Ikke vær sjenert nå, du med det "høye" nivået på innleggene dine :-) "....................................." hjelpe meg.hi,hi:) det er nå underholdende å følge med debattene/kranglingen deres og,da;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.