Gjest Hvordan greie det? Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hei, Er ikke så kjempe feit. Men vil gjerne gå ned noen kilo. Hvordan greie å gå ned ca. 5-6 kilo innen en måned? 0 Siter
Gjest slanke-gurine Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Kutte ut alt sukker, brus o.l. I tillegg kan du kutte ut brødmat og gå over til å spise knekkebrød til frokost, luns og kvelds. Til middag kan du spise alt av hvitt kjøtt, for eksempel kyllingfilèt o.l. Det hjalp for meg. Sukker utgjør ganske mye! så når du kutter ut det, er du på god vei 0 Siter
Gjest Hvordan greie det? Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Kutte ut alt sukker, brus o.l. I tillegg kan du kutte ut brødmat og gå over til å spise knekkebrød til frokost, luns og kvelds. Til middag kan du spise alt av hvitt kjøtt, for eksempel kyllingfilèt o.l. Det hjalp for meg. Sukker utgjør ganske mye! så når du kutter ut det, er du på god vei Hva var det du hadde på knekkebrød? Ost eller? Er ikke det fett i ost? Og drakk du melk sammen med knekkebrød? Går sikkert deg på nervene løs..hehe..men må bare vite det! 0 Siter
Gjest ikke feit akkurat Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Frokost: en tynn brødskive (grov) med litt magerost, skinke eller tomat/agurk. Lunsj: salat med grønnt, litt fisk eller magert kjøtt, evt. 1 egg. Mellommåltid: en mager yoghurt. Middag: 1 liten potet, masse grønnsaker og helst fisk eller kylling (maks 200 gr). Kvelds: frukt. Jeg tok av 5 kg på 3 uker, men de krøp sakte, men sikkert på igjen etterhvert. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 går du fort ned,går du som regel fort opp igjen.. livsstilsendring er fasiten,tror jeg.trening og normalt sunn mat,kutt ut DET MESTE av brus,godteri,snacks(ikke forbud-men begrensning av godsaker).kondisjonstrening er tingen-det setter fart i forbrenningen! har gjort dette selv med godt resultat,for år tilbake-og kiloene har ikke kommet tilbake lykke til! 0 Siter
Hansi25 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Sag av foten din. Den veier sikkert noe slikt. Hmm. dårlig spøk. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kutt ut alt sukker, tren mer. Beveger du deg ikke i det hele tatt, begynn med å gå en tur. Kutt ut smør på brød og skift til magre melkeprodukter. Spis bare magert kjøtt og skjær av alt synlig fett. Kutt ut saus og less på med grønnsaker på tallerkenen. Spis mange små måltider. Gjør du allerede alt dette, er det ikke stort annet å gjøre enn å trene mer og kutte ut litt av det du spiser, f.eks. en skive til frokost og en skive til lunsj og to poteter til middag. 0 Siter
Gjest Slanke-gurine Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hva var det du hadde på knekkebrød? Ost eller? Er ikke det fett i ost? Og drakk du melk sammen med knekkebrød? Går sikkert deg på nervene løs..hehe..men må bare vite det! Jeg spiste spekeskinke på. Det inneholder lite fett og karbohydrater visstnok, men du kan godt spise en snei ost på eller andre pålegg, for det er jo snakk om mengder du har på når det begynner å bli usunnt og mye fett. For eksempel ost, spekeskinke, agurk og salatblader på. Og jeg drakk melk. Tine x-tra lett (den grønne) og så spiste jeg fitnes frokostblanding uten sukker på. Hadde jeg dårlig tid en dag, så spiste jeg gjerne fitnes til alle måltider. Det er viktig å spise, og spis helst før du blir sulten igjen, men ta gjerne å begynn med noen dager der du spiser knekkebrød og fitness til alle måltider hele dagene. Prøv også å gå turer et par ganger i uken, det kan hjelpe litt på det også. Lykke til 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg spiste spekeskinke på. Det inneholder lite fett og karbohydrater visstnok, men du kan godt spise en snei ost på eller andre pålegg, for det er jo snakk om mengder du har på når det begynner å bli usunnt og mye fett. For eksempel ost, spekeskinke, agurk og salatblader på. Og jeg drakk melk. Tine x-tra lett (den grønne) og så spiste jeg fitnes frokostblanding uten sukker på. Hadde jeg dårlig tid en dag, så spiste jeg gjerne fitnes til alle måltider. Det er viktig å spise, og spis helst før du blir sulten igjen, men ta gjerne å begynn med noen dager der du spiser knekkebrød og fitness til alle måltider hele dagene. Prøv også å gå turer et par ganger i uken, det kan hjelpe litt på det også. Lykke til "men ta gjerne å begynn med noen dager der du spiser knekkebrød og fitness til alle måltider hele dagene. " Ikke akkurat varierende mat. Ikke å anbefale. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Sag av foten din. Den veier sikkert noe slikt. Hmm. dårlig spøk. Hjernen veier og en del.. 0 Siter
Gjest Slanke-gurine Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "men ta gjerne å begynn med noen dager der du spiser knekkebrød og fitness til alle måltider hele dagene. " Ikke akkurat varierende mat. Ikke å anbefale. Det er helt i orden å begynne slik jeg beskrev der. Det er også en rense-kur som heter Bailine-kuren. Da skal man spise kun frukt og noe greier (står oppført) i 3 dager. God begynnelse på en eventuell slankekur. Basta! 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det er helt i orden å begynne slik jeg beskrev der. Det er også en rense-kur som heter Bailine-kuren. Da skal man spise kun frukt og noe greier (står oppført) i 3 dager. God begynnelse på en eventuell slankekur. Basta! Mulig man så går fort ned i vekt, men hvis man ikke endrer livsstilen sin for godt, går man fort opp igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.