Gå til innhold

Tenner på dirty talk

Anbefalte innlegg

Gjest talking dirty

Hvordan bør jeg gå frem for å fortelle min kjæreste gjennom 6 år at jeg liker å snakke, og at hun veldig gjerne også snakker dirty når vi holder på?

Vi er i grunn ganske lydløse, med noen få enkle fremstøt fra meg som tones vekk når jeg ikke får respons.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238741-tenner-p%C3%A5-dirty-talk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det rett ut! Jeg elsker å snakke dirty under sex, men har ikke tatt den helt ut med kjæresten ennå, har liksom en sperre der.

Jeg "bråker" mye mer enn det han gjør og skulle ønske han lagde mer lyd når vi har sex - det er vanvittig opphissende!

Si det rett ut! Jeg elsker å snakke dirty under sex, men har ikke tatt den helt ut med kjæresten ennå, har liksom en sperre der.

Jeg "bråker" mye mer enn det han gjør og skulle ønske han lagde mer lyd når vi har sex - det er vanvittig opphissende!

I know!!

Vel... typen min bare sa en gang under akten, at jeg skulle si ditt og datt. Og jeg sa det han ba meg om å si. Etter hvert begynte han å stille kinky spørsmål, og jeg hadde da begynt å skjønne hva han ville jeg skulle svare :P

Foreløpig har dirty talken kun skjedd når vi har drukket. Føles fremdeles noe unaturlig for meg (hadde aldri gjort det før med andre), men kanskje det blir lettere etterhvert, om vi fortsetter med det. Har bare gjort det noen få ganger...

ShitDiddelyDo

Hun begynner sikkert å snakke dirty når du snakker.

Men det er litt vrient å komme igang med dirtytalk. Jeg tenner på det selv, men tenker ofte at det jeg sier (eller vurderer å si) må høres jævla dumt ut.

Åja,-knull-meg-snakk er et område hvor jeg trenger å forbedre meg, og jeg innser at jeg må begynne å øve.

Annonse

Gjest Princess Peach

Hun begynner sikkert å snakke dirty når du snakker.

Men det er litt vrient å komme igang med dirtytalk. Jeg tenner på det selv, men tenker ofte at det jeg sier (eller vurderer å si) må høres jævla dumt ut.

Åja,-knull-meg-snakk er et område hvor jeg trenger å forbedre meg, og jeg innser at jeg må begynne å øve.

Hm, jeg og skulle øvd på det. Skal vi starte en studiesirkel?

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...