Gå til innhold

Hvor mange filmer/tar bilder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Jeg og eksen likte å leke oss litt med mobilkameraet og tok titt og ofte bilder av oss, det var moro det, men så solgte jeg mobilen min på qxl for en stund tilbake og klarte det kunstverket å glemme å slette både bilder og video!! Jeg oppdaget det ikke før jeg fikk mail av han som hadde kjøpt kamera der han takket for bra handel og at hans synes jeg var veldig sexy på bildene... oops :S

Jaja så fikk han ihvertfal noe å kose seg med.

Gjest Princess Peach

Jeg og eksen likte å leke oss litt med mobilkameraet og tok titt og ofte bilder av oss, det var moro det, men så solgte jeg mobilen min på qxl for en stund tilbake og klarte det kunstverket å glemme å slette både bilder og video!! Jeg oppdaget det ikke før jeg fikk mail av han som hadde kjøpt kamera der han takket for bra handel og at hans synes jeg var veldig sexy på bildene... oops :S

Wææææh, skrekk! Derfor tar jeg aldri bilder... ;)

Annonse

ShitDiddelyDo

Det har jeg (nesten) aldri gjort, men jeg har utrolig lyst. Tanken tenner meg.

Neste gang jeg har sex med noen over tid skal jeg ta noen bilder eller filme litt. Det er bankers!

Kan nesten ikke gjøre det med folk jeg ikke kjenner så godt. De kunne tro jeg la ut bildene på nettet, eller misbrukte dem på annen måte.

Hehe, synd ikke jeg kjøpte den mb:-)

Men du kan ta flere du og sende til meg:-)

Annonse

"Men du kan ta flere du og sende til meg:-)"

Eller enda bedre, kom så skal jeg posere for deg så kan du få ta bildene selv ;)

Fytti katta, det er det beste forslaget jeg noen sinne har fått.

Bedre kan det ikke bli. Jeg kommer som et skudd, men må bare gjøre unna billøpet i helgen. Hvilken dag passer?

Mary Poppins

Fytti katta, det er det beste forslaget jeg noen sinne har fått.

Bedre kan det ikke bli. Jeg kommer som et skudd, men må bare gjøre unna billøpet i helgen. Hvilken dag passer?

Hæ? Velger du billøp framfor meg?????? I all verden....

Jaja da regner jeg med at vi har avtale på søndag da? Jeg er forresten god til å komme med gode forslag, spesielt når det gjelder soveromsaktiviteter ;)

Hæ? Velger du billøp framfor meg?????? I all verden....

Jaja da regner jeg med at vi har avtale på søndag da? Jeg er forresten god til å komme med gode forslag, spesielt når det gjelder soveromsaktiviteter ;)

Jeg måtte nok desverre velge billøp fremfor deg, men jeg skal love deg at du skal få ditt du også:-)

Jeg har merket med det at du har god fantasi ja, hehe:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...