Gå til innhold

Gud, jeg er blitt sær..... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguuuuuud, greit nok at du er picky, men du velger ikke de som snakker gebrokkent eller ER MØRKE I HUDEN??

Det ville ikke jeg gjort heller. Men jeg ville fokusert mest på hvorvidt de kunne ordlegge seg godt eller ikke, jeg syns skrivefeil og dårlig setningsoppbygging er skikkelig turn off :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bare lurt å vite hva man vil ha, i en sklik situasjon - jeg er ikke særlig interessert i en (lang/fulltids)-partner selv, og bruker således ikke nett-dating, men hadde jeg gjort det så ville jeg hatt en dullion kriterier... Ikke fordi jeg vil ha en gresk gud (det har jeg forresten alt :P), men fordi jeg har veldig sterke meninger og har møtt veldig få potensielle partnere i mitt liv. Stort sett bare én...

Skrevet

Da må han ha skrevet noe som rørte ved deg da - siden du svarte han ... ;-)

Noen ganger har ord mye å si....

Vi har en stor, felles interesse og dessuten viste det seg fort at vi hadde treftes 16 år tidligere. :o) Ikke som potensielle kjærester den gangen da, men på en ferie der jeg var betalende gjest og han "hjelpegutt".

Skrevet

Vi har en stor, felles interesse og dessuten viste det seg fort at vi hadde treftes 16 år tidligere. :o) Ikke som potensielle kjærester den gangen da, men på en ferie der jeg var betalende gjest og han "hjelpegutt".

Den filmen har jeg sett... =)

Skrevet

Den filmen har jeg sett... =)

Hæ? Film?

Skrevet

Hæ? Film?

Dama som var på ferie og gutten som jobbet der som hjelpegutt. Finnes på øverste hylle i en videoutleie nær deg.

Skrevet

Hæ? Film?

Hun mener vel en film med et lignende scenario som det du nettopp beskrev...eller at det hørtes litt ut som en film. :)

Skrevet

Dama som var på ferie og gutten som jobbet der som hjelpegutt. Finnes på øverste hylle i en videoutleie nær deg.

*Hehe* Han er året eldre enn meg da... :o) Ikke noen film nei og den gangen var det ikke noe å lage film om heller.

Skrevet

*Hehe* Han er året eldre enn meg da... :o) Ikke noen film nei og den gangen var det ikke noe å lage film om heller.

Ah, kjedelig da.. men det var ihvertfall et bra plot ;)

Skrevet

og i Dirty Dancing 2 :)

Skrevet

Ah, kjedelig da.. men det var ihvertfall et bra plot ;)

Kan ikke annet enn si meg enig i det! :o)

Skrevet

og i Dirty Dancing 2 :)

Haha, ja! Nobody puts Lillemus in the corner...

Skrevet

Haha, ja! Nobody puts Lillemus in the corner...

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...