ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Denne tenkte jeg også på da jeg så overskriften. Leste artikkelen på nytt nå, og ble like "fascinert". Det er en del ting jeg rett og slett ikke trodde var mulig - eller rettere sagt aldri hadde kommet på å forestille meg, om jeg ikke hadde lest det her. Jeg lurer på hvordan denne jenta fant ut av legningen sin?? Og hvordan klarte hun å finne seg et spesielt tre? Jeg ser nesten ikke forskjell på dem, jeg. Jeg anser meg selv som en rimelig åpen og tolerant fyr, men akkurat den legningen der ble i overkant søkt for meg også. Men i dette tilfellet er det vel naturlig å anta at dama ikke er ved sine fulle fem. En ting er det å tenne på trær (søkt nok det ...), men en annen ting er det når hun faktisk tror treet gjengjelder hennes følelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238753-sex-med-tre-i-skogen/page/2/#findComment-1865054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.