thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan man gjøre noe for å få dem til å holde kjeft? De skriker HELE dagen, fra 04.30 til 01 (jada, man har tatt tiden). jeg vurderer å krabbe opp på nabotaket å legge ut rottegift, eller bestikke snørrunger for å skyte dem ned med sprettert... 0 Siter
Incubo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg går ned til havet og gir de mat, for da holder de seg der..hehe.. Men jeg liker måker da.. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Jeg går ned til havet og gir de mat, for da holder de seg der..hehe.. Men jeg liker måker da.. jeg mater dem ikke! jeg bor like ved havet, nesten.. hva faen gjør måker i en by altså!!! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Sette Børretzen på fullt og vinduet åpent? Risikerer vel kanskje å skremme fler enn bare måkene.. Har forbannet dem noen netter selv, men nå er jeg endelig hjemme i min egen måkefrie hule! Vet ikke om det er så mye å gjøre, hadde jo litt forhåpninger til fugleinfluensaen, men den sviktet jo totalt! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Sette Børretzen på fullt og vinduet åpent? Risikerer vel kanskje å skremme fler enn bare måkene.. Har forbannet dem noen netter selv, men nå er jeg endelig hjemme i min egen måkefrie hule! Vet ikke om det er så mye å gjøre, hadde jo litt forhåpninger til fugleinfluensaen, men den sviktet jo totalt! hahaha! skal prøve den! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hahaha! skal prøve den! Bare ikke si hvem du fikk ideen fra.. *skjelver i buksene* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Bare ikke si hvem du fikk ideen fra.. *skjelver i buksene* da får du komme på besøk å stå til rette for dem 0 Siter
Gjest skal Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 da får du komme på besøk å stå til rette for dem *løper til webbis, slette slette* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 *løper til webbis, slette slette* hehehe! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hehehe! Håper de gir seg og at det blir noe søvn på deg og! Skal krype inn i min egen seng, med min dyne og uten måker! *godnattklem* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det er enormt mange her nå men akkurat nå er det stille. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Håper de gir seg og at det blir noe søvn på deg og! Skal krype inn i min egen seng, med min dyne og uten måker! *godnattklem* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. hvis ikke blir det frem med stekepannen her! *klem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Det er enormt mange her nå men akkurat nå er det stille. men hvordan får du dem til å holde munn... på morgenen og dagen.. og kvelden.. og natten.. 0 Siter
EllaJo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Her har vi kråker som sitter i hvert sitt tre og skriker og skratter heeele natta. Holder ikke kjeft før i 9-halv ti-tiden om morgenen... Forslag til hvordan vi skal bli kvitt de, mottas med takk 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Sliter med det samme selv! Hadde jeg hatt ei hagle.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 men hvordan får du dem til å holde munn... på morgenen og dagen.. og kvelden.. og natten.. De holder aldri munn, jævla søplemåker ) Så jeg overhører dem, utrolig at jeg greier det???? 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 jeg mater dem ikke! jeg bor like ved havet, nesten.. hva faen gjør måker i en by altså!!! "jeg bor like ved havet, nesten.. hva faen gjør måker i en by altså!!!" Uhm...litt kræsj :-) Så lenge du bor like ved havet, så er det fint lite interessant om du bor i en by. Ved havet er det måker, punktum :-) Det har forøvrig vært en del utenfor hos meg også i det siste, og jeg bor et stykke fra havet. "......................................." 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Overdøve dem. Har du gjort det, blir de fornærmet og flyr over til naboen. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Overdøve dem. Har du gjort det, blir de fornærmet og flyr over til naboen. Da får man håpe det er langt til naboen, noe det sjelden er i en by;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 åååå som jeg føler med deg. Bruker å ha sånn problem selv, men i år ble det med ei natt-tror noen i gata tok affære 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.