sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Da får man håpe det er langt til naboen, noe det sjelden er i en by;o) Åh, guri" Bor det virkelig folk i byene fortsatt? Hvis det er mange folk der ennå, så har du nok rett i ditt resonnement. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 åååå som jeg føler med deg. Bruker å ha sånn problem selv, men i år ble det med ei natt-tror noen i gata tok affære Send dem hit! De som tok affære altså. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Åh, guri" Bor det virkelig folk i byene fortsatt? Hvis det er mange folk der ennå, så har du nok rett i ditt resonnement. Litt sent på kvelden kanskje, jeg forstår ikke hva du mener. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Litt sent på kvelden kanskje, jeg forstår ikke hva du mener. Hehe, ok. Nei, jeg er bare forbauset over at folk fortsatt gidder å bo i byene. Og hvis det er riktig som du sier da, at folk bor tett i byene (ennå), så har du nok rett i at man hører måkene til tross for at du har flakset over til naboen. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hehe, ok. Nei, jeg er bare forbauset over at folk fortsatt gidder å bo i byene. Og hvis det er riktig som du sier da, at folk bor tett i byene (ennå), så har du nok rett i at man hører måkene til tross for at du har flakset over til naboen. "Og hvis det er riktig som du sier da, at folk bor tett i byene (ennå), så har du nok rett i at man hører måkene til tross for at du har flakset over til naboen." Jeg har flakset over til naboen ja, hehe... Skjønte det bedre nå ja, tusen takk for teskjeen;o) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "Og hvis det er riktig som du sier da, at folk bor tett i byene (ennå), så har du nok rett i at man hører måkene til tross for at du har flakset over til naboen." Jeg har flakset over til naboen ja, hehe... Skjønte det bedre nå ja, tusen takk for teskjeen;o) hahaha, hehe, hvilken skrivefeil Sorry 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Send dem hit! De som tok affære altså. Vet ikke hvem det var, det ble bare så merkelig fort slutt på dem!? 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Vet ikke hvem det var, det ble bare så merkelig fort slutt på dem!? Mulig det er været, har vært ganske stille her en stund også nå. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Vet ikke hvem det var, det ble bare så merkelig fort slutt på dem!? Jeg har ved en feiltakelse klikka bort messenger-symbolet nederst til høyre på skjermen, hvordan får jeg tilbake det? (Dataeksperten har gått til køys) 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Vet ikke hvem det var, det ble bare så merkelig fort slutt på dem!? Fikk det til nå, ser du har lagt deg;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har ved en feiltakelse klikka bort messenger-symbolet nederst til høyre på skjermen, hvordan får jeg tilbake det? (Dataeksperten har gått til køys) Gå inn på Start og alle programmer så ligger den der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.