tiliti Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Sånn helt plutselig har bildet på vår rimelig nye dvdspiller blitt knall rødt, og det gjelder også prøvebildet. Jeg kan ikke se noe i menyen som kan forklare dette. Det er en kombi dvd/vhs, 1 år gammel. VHS-bildet er helt normalt. Noen ideer eller bør jeg bare liste meg inn på elkjøp med en gang? Attpåtil var dette en jeg fikk da jeg byttet en som var gåen i fjor. Sukk. 0 Siter
birdie Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Sjekke at SCART-kabelen sitter ordentlig i? 0 Siter
tiliti Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Sjekke at SCART-kabelen sitter ordentlig i? Skal gjøre det, men er det ikke litt pussig at vhsbildet er helt ok i så fall? 0 Siter
tiliti Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Sjekke at SCART-kabelen sitter ordentlig i? Hihi, det var faktisk det. Og jeg som har avvist den ideen totalt pga vhs-bildet. Takk for hjelpen 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hihi, det var faktisk det. Og jeg som har avvist den ideen totalt pga vhs-bildet. Takk for hjelpen hva skulle vi gjort uten birdie... 0 Siter
tiliti Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 hva skulle vi gjort uten birdie... Sett røde dvd'er tydeligvis :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.