Gå til innhold

Paintball

Anbefalte innlegg

Gjest Thor Hushovd
Skrevet

Noen som har prøvd Paintball? Gjør det vondt å bli truffet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Streker på veggen...!
Skrevet

Du er så pingle Thor! Sutrekopp er du!!

hehe, neida... :)

Det gjør ikke VONDT!..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det gjør vondt. Jeg har spilt det en gang og det er råkult. Fikk en i skallen (i hjelmen) på et par meters hold, og jeg svimla og gikk rett i bakken. Det kan være så vondt å bli truffet at du faktisk kaster deg unna kulene.

Du kan få ganske gigantiske blåmerker der kulene treffer.

Men hvis det ikke hadde vært vondt hadde det jo ikke vært noe kult heller. Du skal leke krig og miste hue. Hvem gjør det hvis de blir truffet av såpebobler?

Skrevet

Spiller ofte i T-skjorte jeg. Gjør ikke så veldig vondt å bli truffet, men en gang i blant kommer det en ball som ikke sprekker. Er de som virkelig svir.

Uansett så har man så høy adrenalin så man merker ikke så veldig mye.

Er supertøft. Anbefales.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har ikke spilt det i Norge, men mange ganger i utlandet. Jeg synes det gjør ganske vondt ja, og jeg får ihvertfal skikkelig med blåmerker på kroppen etter at jeg har spilt noen runder(tyder kanskje på at jeg ikke er supergod ;) ), men det er veldig moro!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...