Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Tenk deg at du møter en venns nye kjæreste og det første hun utbryter når hun ser deg og tar deg i hånden er " Deg har jeg aldri sett før! Så rart! Jeg mener, jeg har sikkert sett deg uten å legge merke til deg.." (vi bor på et lite sted, så de fleste ansikter er på en eller annen måte kjent for hverandre). Og når hun etterpå hilser på mannen min forteller hun at " deg har jeg sett mange ganger før!!" Ingen av oss kan huske å ha sett henne før. Er det vanlig å hilse sånn, eller var det en måte å heve seg selv / tråkke meg ned på, og samtidig smiske for mannen min? Er ikke paranoid, og føler hun at hun må trø meg ned, så helt greit, jeg står stødig.. Bare lurer på hvor jeg har henne? 0 Siter
Gjest pommeroy Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan være begge deler det. Men sannsynligvis så har hun bare ikke lagt merke til deg før, man gjør jo gjerne ikke det med folk man ikke kjenner. Gutten din har hun kanskje sett og syntes var søt, hun ser vel mer på menn enn jenter antar jeg, også sa hun bare rett ut hva hun tenkte, uten noe mer enn det i tankene. Men selvsagt kan det være noe ekkelt hun ville ha fram også. Antar denne jenta var veldig flott, og at du merket gutten din også syntes det og nå er du ute etter å få lov til å stemple henne som bitch? 0 Siter
Babette Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg skjønner godt at du lurer på hvor du har henne. Ordvalget da hun hilste på deg var uheldig, det var helt unødvendig å poengtere at hun ikke hadde lagt merke til deg før. 0 Siter
Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan være begge deler det. Men sannsynligvis så har hun bare ikke lagt merke til deg før, man gjør jo gjerne ikke det med folk man ikke kjenner. Gutten din har hun kanskje sett og syntes var søt, hun ser vel mer på menn enn jenter antar jeg, også sa hun bare rett ut hva hun tenkte, uten noe mer enn det i tankene. Men selvsagt kan det være noe ekkelt hun ville ha fram også. Antar denne jenta var veldig flott, og at du merket gutten din også syntes det og nå er du ute etter å få lov til å stemple henne som bitch? Overhode ikke Mannen min ser normalt bra ut ja, men jeg har ikke noe behov for å stemple henne som bitch. Har møtt henne noen ganger senere, og jeg liker henne ellers, og har veldig lyst å like henne, fordi vi kommer til å omgås en del, nettopp fordi hun er sammen med vår felles venn og de er kjeempeforelsket Har bare stusset på akkurat dette, hadde jo ikke sett henne før jeg heller, men det er jo mange man ikke har sett... Buser jo ikke ut med det med en gang de har sagt navnet sitt..! Hun er normalt pen, akkurat som jeg er 0 Siter
Mista nikket Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan hende at hun var nervøs og bare pratet villt uten å tenke på hva hun sa. Det er ikke alle uttalelser som har en bakenforliggende mening. 0 Siter
Yia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan hende at hun var nervøs og bare pratet villt uten å tenke på hva hun sa. Det er ikke alle uttalelser som har en bakenforliggende mening. Jeg tenkte nøyaktig det samme. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Enig med flere andre her, hun var sikkert kjempenervøs og bablet ivei uten helt å være klar over hva hun sa. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror ikke hun mente noe vondt med det. Hun var sikkert bare nervøs. 0 Siter
matildes mor Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Synes ikke dette var et rart svar.Det er faktisk mulig at hun aldri kan huske å ha sett deg,mens hun derimot dro kjensel på mannen din. Hva var galt med det? Nei-akkurat her tror jeg ikke det var noen skjult agenda,men derimot et helt ærlig svar og ikke et forsøk på å tråkke noen ned i søla. Du var ikke paranoid sa du ?? ;-) 0 Siter
Gjest Loanda Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hun syntes vel det var rart at hun ikke hadde sett deg før, siden dere bor på et lite sted, og så syntes hun det var rart at hun hadde sett mannen din før (når hverken du eller mannen din hadde sett henne før). Ikke noe rart med det vel? 0 Siter
Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Synes ikke dette var et rart svar.Det er faktisk mulig at hun aldri kan huske å ha sett deg,mens hun derimot dro kjensel på mannen din. Hva var galt med det? Nei-akkurat her tror jeg ikke det var noen skjult agenda,men derimot et helt ærlig svar og ikke et forsøk på å tråkke noen ned i søla. Du var ikke paranoid sa du ?? ;-) Svar? hun svarte ikke på noe, og jeg spurte ikke om noe... Men jeg ville bare ha synspunkter og det fikk jeg jo..men spydig trenger du ikke å være.. 0 Siter
matildes mor Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Svar? hun svarte ikke på noe, og jeg spurte ikke om noe... Men jeg ville bare ha synspunkter og det fikk jeg jo..men spydig trenger du ikke å være.. Beklager at jeg skrev "svar" men jeg går ut ifra at du forsto hva jeg mente. Altså:jeg synest ikke at det hun sa når hun hilste på dere første gang var noe å undre seg over. Og beklager om du oppfattet svaret mitt som spydig.Det var ikke ment sånn.Men jeg forstår vel egentlig nå at du må være en ganske hårsår person. 0 Siter
Gjest parrra Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Uff, sånne mennesker som deg er slitsomme! Hvorfor i alle dager skulle hun konkurrere? - hun sa da bare noe "svada" som folk flest lirer av seg i mangel på noen vettugt å si i gitte situasjoner. 0 Siter
cecily Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Beklager at jeg skrev "svar" men jeg går ut ifra at du forsto hva jeg mente. Altså:jeg synest ikke at det hun sa når hun hilste på dere første gang var noe å undre seg over. Og beklager om du oppfattet svaret mitt som spydig.Det var ikke ment sånn.Men jeg forstår vel egentlig nå at du må være en ganske hårsår person. Jeg syns også du var et hakk for spydig i første svaret ditt - og iallefall nå. 0 Siter
cecily Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det var en snodig ting å si som første replikk, men sats på at det kun var nervøst babbel for å ha noe å si. Jeg kan også si rare ting jeg ikke fatter kom ut av min egen munn om jeg blir smånervøs. 0 Siter
matildes mor Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg syns også du var et hakk for spydig i første svaret ditt - og iallefall nå. Hva var det som var spydig med første svar da?? At jeg la til det med paranoid til slutt?? Som du såg så skrev jeg et blunkefjes bak og det var ikke ment som noen spydighet i hele tatt,men det er jo det som er skummelt med å bruke litt ironi her.Mange som ikke får med seg det. Det beklaget jeg også til henne at hun hadde oppfattet det slik. Men jeg ble også litt provosert over at hun var slik på "hugget" og fyrer av at jeg har vært spydig.Dermed så mener jeg at hun er hårsår. Men egentlig så burde ikke dette være noen big deal.Jeg har beklaget at hun tok seg nær av svaret mitt. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "Er det vanlig å hilse sånn, eller var det en måte å heve seg selv / tråkke meg ned på, og samtidig smiske for mannen min?" Det er definitivt ikke det som ville slått meg, nei - med mindre det var andre ting med adferden som tydet på noe slikt. Det høres ut som vanlig "tomprat". "......................................" 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 La nå jenta få en sjanse da! Du merker om hun liker deg eller ikke hvis du gir henne litt tid. Hilse-kommentarene hennen var ikke av ypperste klasse, kanskje fordi hun bare plapret i vei. Og kanskje hun plapret fordi hun merket at du var like spent på henne som hun var på deg? :-) 0 Siter
Gjest parrra Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hva var det som var spydig med første svar da?? At jeg la til det med paranoid til slutt?? Som du såg så skrev jeg et blunkefjes bak og det var ikke ment som noen spydighet i hele tatt,men det er jo det som er skummelt med å bruke litt ironi her.Mange som ikke får med seg det. Det beklaget jeg også til henne at hun hadde oppfattet det slik. Men jeg ble også litt provosert over at hun var slik på "hugget" og fyrer av at jeg har vært spydig.Dermed så mener jeg at hun er hårsår. Men egentlig så burde ikke dette være noen big deal.Jeg har beklaget at hun tok seg nær av svaret mitt. Trådstarter har jo avslørt seg som en hårsår person. Ikke bare pga hovedinnlegget, men også i div. svar - bl.a til deg. 0 Siter
Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 La nå jenta få en sjanse da! Du merker om hun liker deg eller ikke hvis du gir henne litt tid. Hilse-kommentarene hennen var ikke av ypperste klasse, kanskje fordi hun bare plapret i vei. Og kanskje hun plapret fordi hun merket at du var like spent på henne som hun var på deg? :-) Jada, sjanser har hun fått mange av, og som jeg har skrevet lenger ned her en plass, så liker jeg henne, og jeg VIL like henne. Bare stusset litt, men det var blikk og kroppspråk og der som jeg reagerte på, og det kommer jo ikke fram her Vi er venner nå!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.