mil1365380270 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jada, sjanser har hun fått mange av, og som jeg har skrevet lenger ned her en plass, så liker jeg henne, og jeg VIL like henne. Bare stusset litt, men det var blikk og kroppspråk og der som jeg reagerte på, og det kommer jo ikke fram her Vi er venner nå!!!! Så koselig! Kroppsspråk sier mer enn 1000 ord :-) 0 Siter
Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan hende at hun var nervøs og bare pratet villt uten å tenke på hva hun sa. Det er ikke alle uttalelser som har en bakenforliggende mening. nei, du har nok rett i det 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan være begge deler det. Men sannsynligvis så har hun bare ikke lagt merke til deg før, man gjør jo gjerne ikke det med folk man ikke kjenner. Gutten din har hun kanskje sett og syntes var søt, hun ser vel mer på menn enn jenter antar jeg, også sa hun bare rett ut hva hun tenkte, uten noe mer enn det i tankene. Men selvsagt kan det være noe ekkelt hun ville ha fram også. Antar denne jenta var veldig flott, og at du merket gutten din også syntes det og nå er du ute etter å få lov til å stemple henne som bitch? "Antar denne jenta var veldig flott, og at du merket gutten din også syntes det og nå er du ute etter å få lov til å stemple henne som bitch?" *LOL* Snakk om kvasi-innsikt :-) "......................................." 0 Siter
Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Så koselig! Kroppsspråk sier mer enn 1000 ord :-) 0 Siter
Gjest pommeroy Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "Antar denne jenta var veldig flott, og at du merket gutten din også syntes det og nå er du ute etter å få lov til å stemple henne som bitch?" *LOL* Snakk om kvasi-innsikt :-) "......................................." Ei jente vet nok langt mye mer om hvordan jenter tenker og konkurrerer seg imellom enn en nerdegutt. Ingen ville reagert på det her om de ikke hadde negative tanker om vedkommende. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ei jente vet nok langt mye mer om hvordan jenter tenker og konkurrerer seg imellom enn en nerdegutt. Ingen ville reagert på det her om de ikke hadde negative tanker om vedkommende. *LOL* Sorry, slike som deg tar jeg ikke seriøst nok til å gidde å jatte med engang :-) "..................................." 0 Siter
Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ei jente vet nok langt mye mer om hvordan jenter tenker og konkurrerer seg imellom enn en nerdegutt. Ingen ville reagert på det her om de ikke hadde negative tanker om vedkommende. Jeg spør fordi jeg ikke er en sånn jente-jente-konflikt jente Har ikke til dags dato kranglet eller hatt sånne catfights med jenter. Er i det hele tatt veldig snill jeg, kanskje derfor jeg reagerte.. Men jeg skjønner at det kommer dårlig frem her, fordi dere ikke så/hørte henne da hun sa det. Var veldig positivt innstilt, og hadde maset på han om å ta henne med, derfor ble jeg litt paff av den litt overlegne minen da hun sa det til meg, og den veldig hyggelige tonen mot mannen min..(skjønner jo at hun vil flørte med han da, men likevel.. -han ble selv litt paff 0 Siter
Gjest pommeroy Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 *LOL* Sorry, slike som deg tar jeg ikke seriøst nok til å gidde å jatte med engang :-) "..................................." Enda er det det du gjør, jatter og jabber ivei det ene dummere enn det andre. Du skal virkelig ha at du er underholdene! Moro med tullinger! 0 Siter
Gjest pommeroy Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg spør fordi jeg ikke er en sånn jente-jente-konflikt jente Har ikke til dags dato kranglet eller hatt sånne catfights med jenter. Er i det hele tatt veldig snill jeg, kanskje derfor jeg reagerte.. Men jeg skjønner at det kommer dårlig frem her, fordi dere ikke så/hørte henne da hun sa det. Var veldig positivt innstilt, og hadde maset på han om å ta henne med, derfor ble jeg litt paff av den litt overlegne minen da hun sa det til meg, og den veldig hyggelige tonen mot mannen min..(skjønner jo at hun vil flørte med han da, men likevel.. -han ble selv litt paff Virker heller som du ER catfight typen eller så hadde du neppe reagert på noe sånt... 0 Siter
Gjest hohohoho Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Enda er det det du gjør, jatter og jabber ivei det ene dummere enn det andre. Du skal virkelig ha at du er underholdene! Moro med tullinger! eh.. ja, du er morsom.. 0 Siter
Gjest pommeroy Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 eh.. ja, du er morsom.. Det er ikke du, for jeg skrev jo det til Prozak og da blir det litt småteit når du prøver å vri det til å gjelde meg. Dårlig forsøk småen. 0 Siter
Gjest søtasøta Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Virker heller som du ER catfight typen eller så hadde du neppe reagert på noe sånt... fint at du føler at du kjenner meg så godt allerede Litt enig med Prozak her, det ER bare tull å diskutere med deg. Bare for å forklare: Jeg hilste hyggelig tilbake og var enig i at det var rart, vi har møttes mange ganger senere og går godt overens. Jeg har aldri nevnt det for andre i real life for ikke å baksnakke, men har stusset litt på det der, derfor spør jeg her som ingen kjenner henne. Takk for svar:) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 fint at du føler at du kjenner meg så godt allerede Litt enig med Prozak her, det ER bare tull å diskutere med deg. Bare for å forklare: Jeg hilste hyggelig tilbake og var enig i at det var rart, vi har møttes mange ganger senere og går godt overens. Jeg har aldri nevnt det for andre i real life for ikke å baksnakke, men har stusset litt på det der, derfor spør jeg her som ingen kjenner henne. Takk for svar:) Dette er en liten trolle (dog er han ikke "flink" nok til å kunne kalles en _ordentlig_ trolle...mer enn wannabe-trolle :-), så du kan bare gi opp å få noe saklig/intelligent ut av vedkommende :-) "........................................" 0 Siter
Gjest pommeroy Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 fint at du føler at du kjenner meg så godt allerede Litt enig med Prozak her, det ER bare tull å diskutere med deg. Bare for å forklare: Jeg hilste hyggelig tilbake og var enig i at det var rart, vi har møttes mange ganger senere og går godt overens. Jeg har aldri nevnt det for andre i real life for ikke å baksnakke, men har stusset litt på det der, derfor spør jeg her som ingen kjenner henne. Takk for svar:) Ja, og selvsagt liker du ikke at noen svarer noe som ikke lyder slik du vil høre? Få personer hadde vel tenkt over det engang, er jo slikt man sier når man treffer nye mennesker. På små steder er det jo rart at man stadig vekk kan treffe nye mennesker når man føler man har truffet alle allerede. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Har fått høre mange ganger når jeg hilser på nye folk fra stedet at de ikke har sett meg før. Mange flere har sett kjæresten min, så det er sikkert et tegn på at noen stikker seg mer ut enn andre. 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Nå er det vanskelig for oss å svare når vi ikke så kroppsspråket og blikket hennes, hørte tonefallet, osv. Men jeg vil tippe at det er bare en måte å konversere på, komme på noe å si først når en hilser. Hører utrolig mye rart der. (Type: jasså, du står og maler?" Ville i utgangspunktet forsøkt å ikke ta det med i førsteinntrykket hvertfall, og så finner du vel ut senere hvordan hun er som person. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Oi, tror ikke jeg hadde reagert noe på dette. Noen av oss prater mer umiddelbart/ubetenksomt enn andre Det trenger ikke bety noe som helst - ikke en gang selv om hun er Kvinne ...hun også 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ser at min tolkning av deg som semi-xantippe, var unødvendig ut fra hva du skriver lenger nede, om at du ikke er en catfight-jente. Håper vennskapet deres varer:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.