Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Traff en jente på nettet for en stund siden, vi hadde begge kjæreste på det tidspunktet, jeg er åpent lesbisk og hun hadde/har guttekjæreste. Det er liksom problemet. Vi ble gode veninner og traff hverandre mange ganger og jeg tror vi skjønte fort det var litt mer spesielle følelser inne i bildet. Jeg gjorde det slutt med min kjæreste. Hun begynte å være hos meg i helger først og vi har hatt det så utrolig flott sammen. Vi begynte å tilbringe mer og mer tid sammen og jeg følte det som vi var blitt kjærester men så var det han hun drar hjem til innimellom da. Hun sier hun har fortalt at de ikke har noen framtid og at de ikke sover på samme rom lenger men jeg kan ikke få noe godt svar på hvorfor de ikke flytter fra hver andre. Vil ha hun for meg selv :)

Er litt redd for å begynne å stille for mye krav og skremme henne bort men jeg liker ikke at de fortsatt bor i samme leilighet. Er det så rart ? I begynnelsen ville hun ikke vise offentlig at hun var glad i meg, ikke det at det er noe mål i seg selv men hun gjør det nå og jeg ser på det som ett godt tegn. Vi skal på ferie sammen snart og alt er egentlig veldig fint men jeg klarer ikke la være å tenke på at hun drar hjem til forhåpentligvis ex-kjæresten. Det er sikkert mulig jeg overdriver for jeg er stupforelsket og føler virkelig jeg har truffet drømmejenta.

Går rundt med vondt i magen og klarer ikke tenke på noe annet henne.

Som sagt så er jeg redd for å virke krevende men jeg liker ikke at de fortsatt bor sammen når hun ikke er her. Hva bør jeg gjøre? Er jeg hysterisk? Skjønner dette er spesielt for henne og at det kan ta tid men det har gått en viss tid nå.

Sukk.

Fortsetter under...

Gjest suspekt

Er du sikker på at han er ex kjæreste da eller kanskje hun har i pose og sekk. Litt jente her og litt gutt der?

Du MÅ faktisk kunne sette krav, hun skal da ikke kunne holde på slik. Og hvis det er slutt mellom dem har de vel neppe noen interesse av å bo sammen mer?? Høres suspekt ut det her. Er dere sammen offentlig og alt det der? truffet vennene hennes, familie osv?

Siden hun åpenbart tenner på begge kjønn og ikke er noen "ekte lesbe"

så er det kanskje vanskelig for henne å gi opp alt som heter mannlig kontakt??

Selvom hun kanskje er glad i deg og tenner på deg seksuellt, så ser hun kanskje ikke på deg,en annen kvinne, som en fullgod kjæreste istedet for en mann??

Kan virke som du legger mere i dette forholdet, enn hva hun gjør.

Tror bare du må ta en skikkelig prat med henne, og få klarhet i hva hun egentlig vil med deg.

Er du sikker på at han er ex kjæreste da eller kanskje hun har i pose og sekk. Litt jente her og litt gutt der?

Du MÅ faktisk kunne sette krav, hun skal da ikke kunne holde på slik. Og hvis det er slutt mellom dem har de vel neppe noen interesse av å bo sammen mer?? Høres suspekt ut det her. Er dere sammen offentlig og alt det der? truffet vennene hennes, familie osv?

Jeg har truffet hennes venner og motsatt og da er vi ett par. søsteren hennes vet om det og jeg har møtt henne men foreldrene hennes tror jeg er en veninne hun bor med. Forklarte litt dumt istad, blir helt smårar når jeg tenker på det her, det er ikke sånn at hun er her inimellom om bor hos han, heller motsatt. Forholdet deres er slutt, men likevel dra hun dit.Ja det er forvirrende.

Får nok bare ta meg sammen og ta en prat om dette men er så redd for å skremme henne bort.

Foreldrene hennes bor ett stykke unna og jeg har tenkt sånn at hun trenger å tenke litt innimellom og være litt borte men kan jo ikke godta det i all evighet. Det er vanskelig å forklare seg skikkelig spesielt siden jeg er rimelig frustrert i dag Grrr :)

Takk for svarene.

sarah bernard

Jeg har truffet hennes venner og motsatt og da er vi ett par. søsteren hennes vet om det og jeg har møtt henne men foreldrene hennes tror jeg er en veninne hun bor med. Forklarte litt dumt istad, blir helt smårar når jeg tenker på det her, det er ikke sånn at hun er her inimellom om bor hos han, heller motsatt. Forholdet deres er slutt, men likevel dra hun dit.Ja det er forvirrende.

Får nok bare ta meg sammen og ta en prat om dette men er så redd for å skremme henne bort.

Foreldrene hennes bor ett stykke unna og jeg har tenkt sånn at hun trenger å tenke litt innimellom og være litt borte men kan jo ikke godta det i all evighet. Det er vanskelig å forklare seg skikkelig spesielt siden jeg er rimelig frustrert i dag Grrr :)

Takk for svarene.

Sover hun over der, eller er hun der bare på dagtid?

Du kan ikke sørge for et at dere alle møtes (eks over en kopp kaffe), så får du en ørliten følelse av hvordan de er sammen...?

Eller bedre: spør henne direkte om hva slags relasjon de har i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...