Gjest ernd Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har en veninne som har to barn. Hun er alenemor. Hun har nå i flere uke sagt at hun og barna kanskje skal ta deg en tur til oss i ferien, som er om ca. tre uke. Om de kommer så vil de være her i tre dager. Jeg har ringt og sendt mailer for å få vite om de kommer sikkert for hvis de ikke kommer så vil vi besøke noen i det tidsrommet. Vi har blitt invitert. Skrev at jeg måtte vite det og hvorfor. Har ikke nådd de på telefon, har prøvd flere ganger. I går fikk jeg så en melding om at de tror de kommer. Nå er jeg litt irritert. Jeg har bedt om et sikkert svar. Prøvde å ringe for ei uke flere ganger og hun har ikke ringt tilbake. Bare ei lita melding på at de tror de kommer. Jeg mister helt lysten på besøk når det skal være slik. Hvordan ville andre reagert? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg hadde sagt at fra dato-til-dato er vi bortreist så om dere skal komme kan dere ikke komme da. Og vi MÅ ha et nøyaktig svar innen førstkommende fredag (f.eks) for å kunne planlegge resten av ferien vår. Blir hun sur for det så er det hun som har et problem. 0 Siter
Gjest ernd Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg hadde sagt at fra dato-til-dato er vi bortreist så om dere skal komme kan dere ikke komme da. Og vi MÅ ha et nøyaktig svar innen førstkommende fredag (f.eks) for å kunne planlegge resten av ferien vår. Blir hun sur for det så er det hun som har et problem. Jeg snakket med henne for noen uke siden. Da spurte hun om de kanskje kunne komme i det aktuelle tidsrommet. Jeg sa et det kunne passe oss. Men så kom vi i en situasjon der vi ble bedt til noen, da trengte jeg sikkert svar. Da får jeg en melding på at de tror de kommer. Hvor sikkert er det når de tror skal tro? 0 Siter
Gjest ernd Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg ville gjort som Lillemus. Ja mulig jeg gjør det. Blir så irritert på folk som legger slik beslag på tiden til andre. Jeg synes også det er temmelig irriterende at hun ikke ringer tilbake for han kan jo se at jeg har ringt flere ganger. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ja mulig jeg gjør det. Blir så irritert på folk som legger slik beslag på tiden til andre. Jeg synes også det er temmelig irriterende at hun ikke ringer tilbake for han kan jo se at jeg har ringt flere ganger. Helt enig med deg. Man må si fra. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg snakket med henne for noen uke siden. Da spurte hun om de kanskje kunne komme i det aktuelle tidsrommet. Jeg sa et det kunne passe oss. Men så kom vi i en situasjon der vi ble bedt til noen, da trengte jeg sikkert svar. Da får jeg en melding på at de tror de kommer. Hvor sikkert er det når de tror skal tro? "Da får jeg en melding på at de tror de kommer. Hvor sikkert er det når de tror skal tro?" Det du gjør da, er å sende en melding om at "Desverre, vi er bortreist da." Enkelt og greit. "......................................" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg hadde kontaktet henne igjen (på den måten jeg fikk til) og sagt at hvis du ikke får klart svar innen da og da, så takker du ja til en invitasjon du har fått. Hører du ikke noe, så gjør du avtale med de andre. Kommer hun senere og sier hun vil komme, så må du bare beklage. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg ville latt vær å vente på de og dratt dit jeg var invitert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.