Gå til innhold

Første møte med kjærestens foreldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hvilke planer har du for jenta vår?" "Hvordan skal du klare å forsørge familien din?"

Sånne spørsmål er det få som stiller i dag. I hvertfall det siste...

Jeg drar med gutta på kjøkkenet og sier jeg skal kvele dem hvis de er slemme med dattera mi. Best å skremme dem først som sist. De oppfører seg skikkelig etterpå også faktisk ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar med gutta på kjøkkenet og sier jeg skal kvele dem hvis de er slemme med dattera mi. Best å skremme dem først som sist. De oppfører seg skikkelig etterpå også faktisk ;o)

Hehe.. Kanskje det var det moren min gjorde første gang hun møtte kjæresten min... :-)

Skrevet

Skal treffe foreldrene til dama mi på Gardermoen over en liten matbit. Vi har vært sammen snart et halvt år og hun har truffet mine, som gikk veldig bra, så nå er det min tur. De skal "tilfeldigvis" (vet ikke helt hvor tilfeldig det er :-) reise til utlandet på samme dag som oss og da skal jeg vel stå skolerett.

"Hvilke planer har du for jenta vår?"

"Hvordan skal du klare å forsørge familien din?"

Huff, tror det har blitt for mye film på meg. Regner med eet går bra...og det gjør det helt sikkert med deg også, soljenta :)

Oh, my god! Sannelig glad vi begge var veldig unge da jeg ble sammen med eksen - og like glad for at jeg er godt voksen og veletablert på egenhånd før jeg traff min nåværende, for det der kunne min far godt vært troendes til!

Skrevet

Hehe.. Kanskje det var det moren min gjorde første gang hun møtte kjæresten min... :-)

Du kan aldri vite hva mødre kan finne på ;o)

Skrevet

Du kan aldri vite hva mødre kan finne på ;o)

Hehehe...

Gjest soljenta_83
Skrevet

Da var det vel overstått :) Akkurat kommet tilbake. Det gikk jo strålende :) Jeg var litt fomlende til å begynne med,men de var jo kjempekoselige :)Veldig i møtekommende,og ikke noe avhør. Hehe.

Spiste middag og kosa oss

Skrevet

Da var det vel overstått :) Akkurat kommet tilbake. Det gikk jo strålende :) Jeg var litt fomlende til å begynne med,men de var jo kjempekoselige :)Veldig i møtekommende,og ikke noe avhør. Hehe.

Så bra! :-)

Skrevet

Så flott da :)

Det gir jo håp for oss andre vanlig dødelige :D

Skrevet

fint at det gikk så bra!

Hilste på foreldrene til typen min for ca 1 mnd siden eller no sånn. Har bare møtt dem den ene gangen, fordi de bor et annet sted i landet. Det er rart, men akkurat det med å møte foreldre har jeg avslappet forhold til. Også med eksene mine sine foreldre og det første møte. Alle har jo vært så hyggelige! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...