Gjest rart det her, eller? Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Opplevde noe som jeg synes var litt pussig her om dagen. Min samboer var invitert på en båttur, med bror, hans barn og deres foreldre. Noe han selvfølgelig hadde fortalt meg. Jeg sendte tilfeldigvis mail med broren dagen etter at de hadde avtalt dette, der han beskriver at han har ferie og koser seg, og forteller om planene han har for de neste dagene. Men uten å nevne båtturen? Enda denne var nettopp avtalt, og de hadde lagt inn mye tid på planlegging. Kan hende jeg er litt sart her, men var det avtalt at jeg ikke skulle vite om denne turen på det tidspunket? Skjønner ikke hvorfor slikt skal hysses ned? Var det pussig, eller er det bare jeg som synes det? Om det var meningen at jeg ikke skulle vite om det akkurat da, så er vel det litt rart? Eller? 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Øh... han regnet vel med at du visste om båtturen... 0 Siter
carma Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det var da veldig med overtolkende og paranoide folk på DOL i dag... :-p Det hadde jeg ikke giddet å spekulere over en gang. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 I all verden, da...nå må det snart være grenser for paranoia. "Åh!" Han sa ikke akkurat det og det akkurat der og da! Det må betyr at mannen min er utro mot meg!" "....................................." 0 Siter
Gjest spør dem Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Er du ikke bedt? De vil kanskje ikke ha deg med da eller? Ville vel vært naturlig å be med samboeren hans også. Kommer du godt overens med familien der? Mulig han ikke gadd nevne den fordi han styret med broren og ikke ville dra inn fler i planleggingen sånn at det ble forviklinger og rot. Du må nesten høre med de som vet... 0 Siter
Gjest rart det her, eller? Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Er du ikke bedt? De vil kanskje ikke ha deg med da eller? Ville vel vært naturlig å be med samboeren hans også. Kommer du godt overens med familien der? Mulig han ikke gadd nevne den fordi han styret med broren og ikke ville dra inn fler i planleggingen sånn at det ble forviklinger og rot. Du må nesten høre med de som vet... Du har nok rett her, de ville nok ikke blande flere inn i planleggingen:) De var visst på det tidspunktet ikke sikre på om jeg skulle bli invitert. De ville visstnok være samlet bare de. Forholdet mitt til dem er greit nok, men de savner vel å kunne se mer til sambisen min:) Noe som er forståelig. Synes vel bare at sånt kan kommuniseres åpent.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Noen familier bare er sånn. Jeg har aldri skjønt hvorfor men har hatt en samboer hvor alt var hemmelig også for meg hele tida. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det er ikke til å fatte og begripe hva enkelte presterer å lage problemer av. Helt utrolig. 0 Siter
Osiris Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det er ikke til å fatte og begripe hva enkelte presterer å lage problemer av. Helt utrolig. Ja men Merkur står i retrograd nå, og da blir det sånn.Misforståelser, vrangtolkninger og kommunikasjonsproblem er jo helt typisk når Merkur er i retrograd. Trodde du hadde forstått det nå? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ja men Merkur står i retrograd nå, og da blir det sånn.Misforståelser, vrangtolkninger og kommunikasjonsproblem er jo helt typisk når Merkur er i retrograd. Trodde du hadde forstått det nå? Jeg har forstått det. Naturligvis. Men jeg er ikke helt inne i hvordan Merkur står enhver tid. Det eneste jeg forholder meg til er luftfuktigheten. Og i dag er det ikke spesielt lummert. I hvert fall ikke her. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har forstått det. Naturligvis. Men jeg er ikke helt inne i hvordan Merkur står enhver tid. Det eneste jeg forholder meg til er luftfuktigheten. Og i dag er det ikke spesielt lummert. I hvert fall ikke her. Blir det lummert i Oslo til helga? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Blir det lummert i Oslo til helga? Nja, jeg er litt usikker. Det har (så vidt jeg vet) spådd dårlig vær. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Blir det lummert i Oslo til helga? Er det ikke nok lummert nå ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Er det ikke nok lummert nå ) Ikke her hvor jeg bor. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Nja, jeg er litt usikker. Det har (så vidt jeg vet) spådd dårlig vær. Ok. Jeg må nemlig ha noe å skylde på hvis jeg gjør noe slemt. > 0 Siter
Incubo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kaanskje han ikke nevnte den turen i og med at han regnet med du visste det, siden du er samboer med broren hans? Hvorfor skulle nevne det da? Tok det vel som en selvfølge at du visste det, og gidder vel ikke å si det på nytt.. Altså..ting kan tolkes forskjellig..og det _går_ jo an å spørre folk.. Du kunne jo spørre "blir vel godt med den båtturen og?" feks.. Det var kanskje litt rart at du skulle tro det var hemmelig bare fordi broren hans ikke nevnte det.. Hvorfor skulle det være hemmelig først, og så skulle samboeren din skifte mening? Du hadde vel merket det om han ikke var hjemme en dag.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ok. Jeg må nemlig ha noe å skylde på hvis jeg gjør noe slemt. > Hvem må ikke det? Jeg så forresten Pirates 2 i går. Den var ... jeg vet ikke. Jeg tror nemlig jeg har blitt allergisk mot kinoer. De tre-fire siste gangene jeg har vært på kino har jeg sovnet, og det skjedde i går også. Forsøkte så godt jeg kunne å holde meg våken, mest for syns skyld, men jeg duppet likevel av så mange ganger at 140 minutter gikk forferdelig fort. Jeg får se den når den kommer på dvd. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har forstått det. Naturligvis. Men jeg er ikke helt inne i hvordan Merkur står enhver tid. Det eneste jeg forholder meg til er luftfuktigheten. Og i dag er det ikke spesielt lummert. I hvert fall ikke her. hehe 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hvem må ikke det? Jeg så forresten Pirates 2 i går. Den var ... jeg vet ikke. Jeg tror nemlig jeg har blitt allergisk mot kinoer. De tre-fire siste gangene jeg har vært på kino har jeg sovnet, og det skjedde i går også. Forsøkte så godt jeg kunne å holde meg våken, mest for syns skyld, men jeg duppet likevel av så mange ganger at 140 minutter gikk forferdelig fort. Jeg får se den når den kommer på dvd. Wah, kjæresten dro på kino og så den i går, -uten meg-! Meget frekt, spør du meg. Nå skal jeg gå og se Jacob's Ladder. Hvis jeg tør. :-O 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Wah, kjæresten dro på kino og så den i går, -uten meg-! Meget frekt, spør du meg. Nå skal jeg gå og se Jacob's Ladder. Hvis jeg tør. :-O Det tør du! Hva syntes kjæresten din da? Av det lille jeg så forstår jeg at jeg fikk rett i min frykt. De har kjørt på noe til gangs med humoren som funka så godt i film nummer 1, og spedd på med ekstremeffekter nærmest hele veien (hele filmen så nesten ut som en stor actionsekvens, med mindre det skjedde ting mens jeg sov), og jeg tror det meste av magien var borte fra film nummer 1. Det kule med nummer 1 var jo alle overraskelsene i form av smådetaljer og galskap, men denne gangen var det smørt så tjukt på at det ble sukring av sukker. Men hva vet jeg? Jeg sov vel i rykk og napp i noe som totalt må ha vært godt over timen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.