Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det tør du! Hva syntes kjæresten din da? Av det lille jeg så forstår jeg at jeg fikk rett i min frykt. De har kjørt på noe til gangs med humoren som funka så godt i film nummer 1, og spedd på med ekstremeffekter nærmest hele veien (hele filmen så nesten ut som en stor actionsekvens, med mindre det skjedde ting mens jeg sov), og jeg tror det meste av magien var borte fra film nummer 1. Det kule med nummer 1 var jo alle overraskelsene i form av smådetaljer og galskap, men denne gangen var det smørt så tjukt på at det ble sukring av sukker. Men hva vet jeg? Jeg sov vel i rykk og napp i noe som totalt må ha vært godt over timen. Ok, hvis du sier det så! Jeg vet ikke hva han syns, for jeg har ikke rukket å spørre ham ennå. Jeg har sovet hele dagen, og han har vært på jobb nesten helt til nå. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hvem må ikke det? Jeg så forresten Pirates 2 i går. Den var ... jeg vet ikke. Jeg tror nemlig jeg har blitt allergisk mot kinoer. De tre-fire siste gangene jeg har vært på kino har jeg sovnet, og det skjedde i går også. Forsøkte så godt jeg kunne å holde meg våken, mest for syns skyld, men jeg duppet likevel av så mange ganger at 140 minutter gikk forferdelig fort. Jeg får se den når den kommer på dvd. hehe Sist jeg var på kino var det minst to stk i salen som snorket. Langtekkelig film, som tematisk var langt fra filmomtalens fokus. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hehe Sist jeg var på kino var det minst to stk i salen som snorket. Langtekkelig film, som tematisk var langt fra filmomtalens fokus. Men de filmene jeg har sett har faktisk vært gode. Og jeg har fått med meg det meste av dem, bortsett fra i går. Da sov jeg nok like mye som jeg var våken. Men jeg snorket ikke. De jeg var sammen med registrerte ikke engang ut at jeg sov. Selv om jeg satt med en på hver side av meg. Jeg tror kanskje problemet mitt er at jeg stort sett er på kino på søndager, og gjerne søndager etter en fredag og en lørdag hvor jeg har sovet ekstremt lite. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Men de filmene jeg har sett har faktisk vært gode. Og jeg har fått med meg det meste av dem, bortsett fra i går. Da sov jeg nok like mye som jeg var våken. Men jeg snorket ikke. De jeg var sammen med registrerte ikke engang ut at jeg sov. Selv om jeg satt med en på hver side av meg. Jeg tror kanskje problemet mitt er at jeg stort sett er på kino på søndager, og gjerne søndager etter en fredag og en lørdag hvor jeg har sovet ekstremt lite. hehe, ja... Kan tenke meg at det er derfor du sovner Hm, kan ikke unngå å fundere på om du - når du sovner - bevarer hodet i vertikal stilling eller om det faller over på sidemannens/-kvinnens skulder... Jeje, mye man kan fundere på. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hehe, ja... Kan tenke meg at det er derfor du sovner Hm, kan ikke unngå å fundere på om du - når du sovner - bevarer hodet i vertikal stilling eller om det faller over på sidemannens/-kvinnens skulder... Jeje, mye man kan fundere på. Jeg satt helt vanlig, duppet inn i søvnen og spratt ut av den. Ingen dypsøvn der i gården, og hodet var rett hele veien. Men jeg tror det må ha rykka i meg ved noen anledninger. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg satt helt vanlig, duppet inn i søvnen og spratt ut av den. Ingen dypsøvn der i gården, og hodet var rett hele veien. Men jeg tror det må ha rykka i meg ved noen anledninger. hehe, ser det for meg 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det tør du! Hva syntes kjæresten din da? Av det lille jeg så forstår jeg at jeg fikk rett i min frykt. De har kjørt på noe til gangs med humoren som funka så godt i film nummer 1, og spedd på med ekstremeffekter nærmest hele veien (hele filmen så nesten ut som en stor actionsekvens, med mindre det skjedde ting mens jeg sov), og jeg tror det meste av magien var borte fra film nummer 1. Det kule med nummer 1 var jo alle overraskelsene i form av smådetaljer og galskap, men denne gangen var det smørt så tjukt på at det ble sukring av sukker. Men hva vet jeg? Jeg sov vel i rykk og napp i noe som totalt må ha vært godt over timen. Nå har jeg sett filmen, den var god, men den var jo ikke skummel i det hele tatt, jo! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nå har jeg sett filmen, den var god, men den var jo ikke skummel i det hele tatt, jo! Det er det jeg har sagt hele tida! Forsto du slutten da? Ikke alle som gjør det. Mer innlegget "Spoiler" og fortell meg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det er det jeg har sagt hele tida! Forsto du slutten da? Ikke alle som gjør det. Mer innlegget "Spoiler" og fortell meg. Han var i "skjærsilden" mens han var i Vietnam, til slutt fant han ro og døde (da han gikk opp trappa med sønnen). Han kiropraktoren sa det jo rett ut. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Han var i "skjærsilden" mens han var i Vietnam, til slutt fant han ro og døde (da han gikk opp trappa med sønnen). Han kiropraktoren sa det jo rett ut. Nettopp. Og så på første forsøk også. Hva er det med folk som synes filmen er så jævla vanskelig å forstå? Jeg tror folk generelt er jævla dumme. Ser de en film som ikke inneholder Arnold Swartznegger eller Chuck Norris og hvor handlingen er mer A4 enn et A4-ark, forstår de ikke en lyd. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nettopp. Og så på første forsøk også. Hva er det med folk som synes filmen er så jævla vanskelig å forstå? Jeg tror folk generelt er jævla dumme. Ser de en film som ikke inneholder Arnold Swartznegger eller Chuck Norris og hvor handlingen er mer A4 enn et A4-ark, forstår de ikke en lyd. Nei, den var litt forvirrende i begynnelsen, men når han kiropraktoren sa det om demoner og engler forsto man jo sammenhengen. Jei er så smarrt! Hoho! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nei, den var litt forvirrende i begynnelsen, men når han kiropraktoren sa det om demoner og engler forsto man jo sammenhengen. Jei er så smarrt! Hoho! Nja. Du har bare sett mye film. Dessuten er andre litt dumme. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nja. Du har bare sett mye film. Dessuten er andre litt dumme. De andre er litt dumme, og jeg er usedvanlig intelligent. Ikke sant, hæ, hæ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 De andre er litt dumme, og jeg er usedvanlig intelligent. Ikke sant, hæ, hæ? Off kårs! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Off kårs! Yeah beibeh. Nå gleder jeg meg til å se Silent Hill, så ut som det var noen kule monstre i den. Må vente til den kommer på dvd, sånt er for skummelt til å se på kino. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Yeah beibeh. Nå gleder jeg meg til å se Silent Hill, så ut som det var noen kule monstre i den. Må vente til den kommer på dvd, sånt er for skummelt til å se på kino. Den har jeg ikke hørt noe om. Hva er det for slags film? Jeg har vært så inne i serier den siste tida at det går i det. Nå begynner jeg for øvrig å forstå hva du mente med at alle er så jævla deprimerte i Six Feet Under. Det tar jo helt av. Men jeg nyter det stort. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Den har jeg ikke hørt noe om. Hva er det for slags film? Jeg har vært så inne i serier den siste tida at det går i det. Nå begynner jeg for øvrig å forstå hva du mente med at alle er så jævla deprimerte i Six Feet Under. Det tar jo helt av. Men jeg nyter det stort. Silent Hill er en film basert på et dataspill med samme navn. Den har fått litt blandede kritikker, men konseptet høres kult ut. De monstrene er delvis inspirert av effektene i Jacob's Ladder, blant annet. Jeg er fascinert av sånne ekle ting, jeg. http://imdb.com/title/tt0384537/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Silent Hill er en film basert på et dataspill med samme navn. Den har fått litt blandede kritikker, men konseptet høres kult ut. De monstrene er delvis inspirert av effektene i Jacob's Ladder, blant annet. Jeg er fascinert av sånne ekle ting, jeg. http://imdb.com/title/tt0384537/ Spillfilmer er nok ikke noe for meg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Spillfilmer er nok ikke noe for meg. Jeg har aldri spilt det spillet jeg heller, men filmen ser interessant ut. Har sett f.eks. filmen Resident Evil uten å ha spilt spillet, og den var jo helt grei underholdning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.