Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har så mange favoritter,klarer ikke velge ut en,hva med dere da? Tar gjerne imot bok tips også 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Den jeg kommer på i farta er "Tatt av Vinden". 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Den jeg kommer på i farta er "Tatt av Vinden". Den har jeg bare sett filmen av,bra den 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Den har jeg bare sett filmen av,bra den Boka er mange ganger bedre. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "Da gråter englene" som omhandler ei jente som lar seg bli støtt ut av jehovas vitner fordi hun "tar til vett" kan du si. Den beste boka jeg har lest til nå hvertfall (for jeg er ingen bok-orm). Men den boka låner jeg ofte på biblioteket fordi jeg kan lese den 1000 ganger, sann historie er det også 0 Siter
birdie Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg likte veldig godt Simon og Eiketrærne av Marianne Fredriksson. Har som deg mange favoritter i mange genre, men denne rørte ved noe. Om du ikke har lest den så handler den _svært_ kort fortalt om kjærlighet i mange varianter. 0 Siter
Yia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jane Austen sine bøker er bra. Terry Pratchett sine er morsomme. Ellers vil jeg anbefale Mesteren og Margerita, husker ikke forfatteren, men han er i alle fall russisk. 0 Siter
Yia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jane Austen sine bøker er bra. Terry Pratchett sine er morsomme. Ellers vil jeg anbefale Mesteren og Margerita, husker ikke forfatteren, men han er i alle fall russisk. Og 'Historien om Pi'! 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg likte veldig godt Simon og Eiketrærne av Marianne Fredriksson. Har som deg mange favoritter i mange genre, men denne rørte ved noe. Om du ikke har lest den så handler den _svært_ kort fortalt om kjærlighet i mange varianter. Jeg skriver under på at den er god. 0 Siter
birdie Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Og 'Historien om Pi'! Ja, den siste er en annen av mine favoritter! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Den jeg kommer på i farta er "Tatt av Vinden". *SKRIIIIIIIIK!!!* "..................................." 0 Siter
Yia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ja, den siste er en annen av mine favoritter! Krible i sjelen-bok! Merkelig at det tok tid for jeg kom på den. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 *SKRIIIIIIIIK!!!* "..................................." ??? 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 ??? Tatt av vinden? Uff og uff. Og favorittfilmen/tv-serien er Dynastiet eller Falcon Crest? :-) "......................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Tatt av vinden? Uff og uff. Og favorittfilmen/tv-serien er Dynastiet eller Falcon Crest? :-) "......................................." Jeg har ikke sett noe av det du nevner her. Kjæresten min har også lest "Tatt av Vinden" og synes den er god. Nei, jeg er ikke lesbisk, og nei, han er ikke homse... :-) Det er ikke sånn en suppesmørjebok a la Danielle Steel. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har ikke sett noe av det du nevner her. Kjæresten min har også lest "Tatt av Vinden" og synes den er god. Nei, jeg er ikke lesbisk, og nei, han er ikke homse... :-) Det er ikke sånn en suppesmørjebok a la Danielle Steel. Jeg vet det er en klassiker, men det er en smørjehistorie med en endeløs rekke av klisjéer oppå klisjéer :-) "......................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg vet det er en klassiker, men det er en smørjehistorie med en endeløs rekke av klisjéer oppå klisjéer :-) "......................................." Hadde det vært det hadde jeg ikke syntes den var god... :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Klarer ikke å velge en, det er så utrolig mange gode bøker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.