Gå til innhold

Hva er den beste boken du har lest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett noe av det du nevner her.

Kjæresten min har også lest "Tatt av Vinden" og synes den er god. Nei, jeg er ikke lesbisk, og nei, han er ikke homse... :-)

Det er ikke sånn en suppesmørjebok a la Danielle Steel.

Jeg har lest en _kjempegod_ bok av danielle steel, tenk! *snøft*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

24

• Sofline

14

• filiokus81

13

• Hawkwind

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har lest en _kjempegod_ bok av danielle steel, tenk! *snøft*

hihi... :-)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Boka er mange ganger bedre.

Kan tenke meg det,er ofte slik :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

"Da gråter englene" som omhandler ei jente som lar seg bli støtt ut av jehovas vitner fordi hun "tar til vett" kan du si. Den beste boka jeg har lest til nå hvertfall (for jeg er ingen bok-orm). Men den boka låner jeg ofte på biblioteket fordi jeg kan lese den 1000 ganger, sann historie er det også ;)

Den skal jeg lese :)

Skrevet

Kan tenke meg det,er ofte slik :)

Filmen utelot mange viktige ting, synes jeg, men hadde de tatt det med hadde vel filmen vart i 6 timer. :-)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Filmen utelot mange viktige ting, synes jeg, men hadde de tatt det med hadde vel filmen vart i 6 timer. :-)

Ja det er jo ofte slik :)

Bøkene er bedre enn filmene :)

Skrevet

Tatt av vinden? Uff og uff. Og favorittfilmen/tv-serien er Dynastiet eller Falcon Crest? :-)

"......................................."

Knis, jeg vedder på at den boka har du ikke lest. Jeg er forresten enig med Sofline at den er en av de beste underholdningsromanene og antagelig den jeg har lest flest ganger.

Har du forresten lest Christianiabohemen nå? Du har lovet meg å lese den:o)

Skrevet

Skinnende dager og Før dagen gryr av Han Suyin.

Ellers er jeg veldig glad i Jonas av Jens Bjørneboe og Hvite niggere av Ingvar Ambjørnsen.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Tatt av vinden? Uff og uff. Og favorittfilmen/tv-serien er Dynastiet eller Falcon Crest? :-)

"......................................."

Hva liker du å lese da prozak?

Eller hvilke filmer liker du å se..?

Skrevet

Bienes hemmelige liv - Sue Monk Kidd.

Om den kanskje ikke er den beste, så er den hvertfall den siste boka jeg leste. Og den var igrunn ikke så verst.

Skrevet

Den jeg kommer på i farta er "Tatt av Vinden".

Uæh, den må jeg innrømme at jeg syntes var skrekkelig kjedelig altså.

Skrevet

Måken Jonathan av Richard Bach.

Å ja, den er utrolig fin!

Skrevet

"Alkymisten" av Paolo Coehlo må leses, det samme må "Veronica decides to die" (vet ikke hva tittelen er oversatt som) av samme forfatter.

Ellers er "Ville svaner" av Jung Chang utrolig god! Den gir et til tider skremmende innblikk i Kinas historie i det 20. århundre.

Skrevet

*SKRIIIIIIIIK!!!*

"..................................."

Den signerer jeg, hehe!

Skrevet

Uæh, den må jeg innrømme at jeg syntes var skrekkelig kjedelig altså.

:-)

Skrevet

"Alkymisten" av Paolo Coehlo må leses, det samme må "Veronica decides to die" (vet ikke hva tittelen er oversatt som) av samme forfatter.

Ellers er "Ville svaner" av Jung Chang utrolig god! Den gir et til tider skremmende innblikk i Kinas historie i det 20. århundre.

Alkymisten begynte jeg på, men ble aldri ferdig..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aner ikke. Men det skulle ikke forundre meg om jeg ville nevnt en eller annen bok av Ambjørnsen eller Saabye.

Jeg vet dog ikke hvilken.

Skrevet

Jane Austen sine bøker er bra.

Terry Pratchett sine er morsomme.

Ellers vil jeg anbefale Mesteren og Margerita, husker ikke forfatteren, men han er i alle fall russisk.

Pratchett er genial, spesielt når han beveger seg over fra renspikka fantasysatire til å ironisere over små og store samfunnsproblemer i dagens samfunn i fantasysettingen.

Mesteren og Margarita ja, har den på listen over bøker som skal leses. Hva slags tone har boka, munter, trist, mørk...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...