DarkPink Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har ikke sett noe av det du nevner her. Kjæresten min har også lest "Tatt av Vinden" og synes den er god. Nei, jeg er ikke lesbisk, og nei, han er ikke homse... :-) Det er ikke sånn en suppesmørjebok a la Danielle Steel. Jeg har lest en _kjempegod_ bok av danielle steel, tenk! *snøft* 0 Siter
lonelyP Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Miraklene i Santo Fico er veldig koselig. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har lest en _kjempegod_ bok av danielle steel, tenk! *snøft* hihi... :-) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Boka er mange ganger bedre. Kan tenke meg det,er ofte slik 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "Da gråter englene" som omhandler ei jente som lar seg bli støtt ut av jehovas vitner fordi hun "tar til vett" kan du si. Den beste boka jeg har lest til nå hvertfall (for jeg er ingen bok-orm). Men den boka låner jeg ofte på biblioteket fordi jeg kan lese den 1000 ganger, sann historie er det også Den skal jeg lese 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kan tenke meg det,er ofte slik Filmen utelot mange viktige ting, synes jeg, men hadde de tatt det med hadde vel filmen vart i 6 timer. :-) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Filmen utelot mange viktige ting, synes jeg, men hadde de tatt det med hadde vel filmen vart i 6 timer. :-) Ja det er jo ofte slik Bøkene er bedre enn filmene 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Tatt av vinden? Uff og uff. Og favorittfilmen/tv-serien er Dynastiet eller Falcon Crest? :-) "......................................." Knis, jeg vedder på at den boka har du ikke lest. Jeg er forresten enig med Sofline at den er en av de beste underholdningsromanene og antagelig den jeg har lest flest ganger. Har du forresten lest Christianiabohemen nå? Du har lovet meg å lese den:o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Skinnende dager og Før dagen gryr av Han Suyin. Ellers er jeg veldig glad i Jonas av Jens Bjørneboe og Hvite niggere av Ingvar Ambjørnsen. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Tatt av vinden? Uff og uff. Og favorittfilmen/tv-serien er Dynastiet eller Falcon Crest? :-) "......................................." Hva liker du å lese da prozak? Eller hvilke filmer liker du å se..? 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Bienes hemmelige liv - Sue Monk Kidd. Om den kanskje ikke er den beste, så er den hvertfall den siste boka jeg leste. Og den var igrunn ikke så verst. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Den jeg kommer på i farta er "Tatt av Vinden". Uæh, den må jeg innrømme at jeg syntes var skrekkelig kjedelig altså. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Måken Jonathan av Richard Bach. Å ja, den er utrolig fin! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "Alkymisten" av Paolo Coehlo må leses, det samme må "Veronica decides to die" (vet ikke hva tittelen er oversatt som) av samme forfatter. Ellers er "Ville svaner" av Jung Chang utrolig god! Den gir et til tider skremmende innblikk i Kinas historie i det 20. århundre. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 *SKRIIIIIIIIK!!!* "..................................." Den signerer jeg, hehe! 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Uæh, den må jeg innrømme at jeg syntes var skrekkelig kjedelig altså. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 "Alkymisten" av Paolo Coehlo må leses, det samme må "Veronica decides to die" (vet ikke hva tittelen er oversatt som) av samme forfatter. Ellers er "Ville svaner" av Jung Chang utrolig god! Den gir et til tider skremmende innblikk i Kinas historie i det 20. århundre. Alkymisten begynte jeg på, men ble aldri ferdig.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Aner ikke. Men det skulle ikke forundre meg om jeg ville nevnt en eller annen bok av Ambjørnsen eller Saabye. Jeg vet dog ikke hvilken. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jane Austen sine bøker er bra. Terry Pratchett sine er morsomme. Ellers vil jeg anbefale Mesteren og Margerita, husker ikke forfatteren, men han er i alle fall russisk. Pratchett er genial, spesielt når han beveger seg over fra renspikka fantasysatire til å ironisere over små og store samfunnsproblemer i dagens samfunn i fantasysettingen. Mesteren og Margarita ja, har den på listen over bøker som skal leses. Hva slags tone har boka, munter, trist, mørk...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.