Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det finnes flere. Alle Elric-bøkene er det laget tegneserieversjoner av, samt Corum, Hawkmoon og en del av de andre. Men kan være verre å få tak i disse. Pacific Comics startet dette prosjektet, First Comics overtok når Pacific gikk dukken. First har vel og tatt kvelden, og det ser ut til at Dark Horse nå har overtatt rettighetene. Ebay er kjemisk renset for trade paperback samlingene ser jeg; men er nok mulig å få tak i noen av dem fra amazon i statene. Trenger du å se nærmere på artwork o.l. før eventuelt kjøp, har jeg noen spredte eksemplarer fra noen av de forskjellige seriene i leiligheten her i Oslo nordøst. Ikke utenkelig at man kan finne noen innscannede eksemplarer på emule-nettverket heller - men har ikke sjekket; så kan ikke garantere akkurat det. Jeg skal dykke litt ned i materien :-) "..................................." 0 Siter
filiokus81 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 "Fantasy: Regner med du har lest serien "Wheel of Time" av Robert Jordan? Den har fengslet meg i alle fall, selv om den siste boken som er utgitt (går og venter på den siste nå) var skuffende." Nei, det har jeg ikke. For det første, så orker jeg ikke så lange endeløse serier. For det andre så liker jeg ikke måten Jordan skriver på. Men det er bare min smak, selvfølgelig. "....................................." Smaken er som baken :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Smaken er som baken :-) Jepp. Delt. Og bra er det. Hvor vanskelig hadde det ikke f.eks vært å drite hvis det ikke var slik? Sånn sett kan man se en sammenheng, og konkludere med at iom. smaken er _som_ baken, så må også baken være som smaken. Og hvis smaken da ikke var delt, så ville ikke baken heller vært det. Og ting ville blitt en smule mer komplisert på enkelte områder i livet. "......................................" 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har ikke hatt konsentrasjon til å lese særlig de siste årene, så når jeg tenker på de beste bøkene jeg har lest er det barne- og ungdomsbøker. Blant dem er det mange vakre, magiske, gripende og morsomme bøker, så vet ikke hva som er favoritten. Det blir kanskje en av Roald Dahl eller Astrid Lindgren. 0 Siter
pia3 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 "ut å stjæle hester" av per petterson er fin, det samme er tore renbergs "mannen som elsket yngve". ellers liker jeg selma lønning aarøs "vill ni åka mere", coelho har endel bra, samme marques, og "nød" av are kalvø er også litt morsom og tankevekkende. johan harstads "buzz aldrin - hvor ble du av i alt mylderet" er også en bra bok spør du meg. ellers sluker jeg det meste:) 0 Siter
cathlin Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Fuglane av Tarjei Vesaas Den likte jeg også. Og Pan av Knut Hamsun. Mange år siden jeg leste dem. 0 Siter
trenger hjelp nå! Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Den beste boken jeg har lest på lenge er "Idas dans" av Gunnhild Corwin. Helt fantastisk bok om en vanlig familie som rammes av en 16-årings kamp mot kreft! Løp og lån!!! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jepp. Delt. Og bra er det. Hvor vanskelig hadde det ikke f.eks vært å drite hvis det ikke var slik? Sånn sett kan man se en sammenheng, og konkludere med at iom. smaken er _som_ baken, så må også baken være som smaken. Og hvis smaken da ikke var delt, så ville ikke baken heller vært det. Og ting ville blitt en smule mer komplisert på enkelte områder i livet. "......................................" :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Den beste boken jeg har lest på lenge er "Idas dans" av Gunnhild Corwin. Helt fantastisk bok om en vanlig familie som rammes av en 16-årings kamp mot kreft! Løp og lån!!! Det er vel mer kreften enn kampen som rammer dem, regner jeg med :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.