Gå til innhold

Ensom jeg

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia
Skrevet

Hei er det flere ensomme? et slit å være alene hver dag hjemme, og være hyperaktiv.knasker ritalin ,neida hehe...litt trist iblandt...help me!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykle deg en tur? Det er deilig hvis man er litt rastløs og alene :-)

Gjest lumelia
Skrevet

Sykle deg en tur? Det er deilig hvis man er litt rastløs og alene :-)

hihi har ingen

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Ensom jeg og.

hei!står til:)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

hei! det hjelper i allefall meg å komme meg ut og gå en tur,evt trene.:) blir ikke noe bedre av å sitte inne,i hvertfall.håper du får en fin dag:)

Gjest lumelia
Skrevet

Ensom jeg og.

da er vi to ..Det har vært en jævla dag, svingninger så høye som tårn, men akkurat nå sminker jeg øya for å dra ut å trene:-)

Gjest lumelia
Skrevet

hei!står til:)

HEI PÅ DEG!jo bedre nå:-)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Står til med deg da?

bra,nå. var ganske nede før i dag.humøret rettet seg etter en sykkeltur:)hjelper m frisk luft

nattsvermeren1365380995
Skrevet

HEI PÅ DEG!jo bedre nå:-)

så bra! ja du og kan sikkert skrive under på at trening hjelper på humøret!:) jeg og kom meg opp etter en sykkeltur:)

Gjest sweet peach
Skrevet

Synes ofte det hjelper å komme seg ut blant folk.Selv om en bare er tilskuer til livet, er det tross alt bedre enn å være hjemme alene. For meg da. Sette meg påen kafe og glane på livet. Det er bra tidsfordriv. Ta med bok eller avis. Men du bor kanskje langt utpå bondelandet, da blir det jo verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...