Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

4

• Viann

4

Jeg vil at nordmenn skal være mindre selvhøytidelig. Sine aller innerste hemmeligheter tar man da aldri med seg på reality tv. Jeg jobber med dokumentar, men verver ikke i den forstand. Som dokumentarist må man finne ut hva folk vil være med på, eller ikke være med på.

Jeg tror vi nordmenn er for private. Greit, vi kan kanskje snakke om sex og samliv med veeeeldig gode venner. Men på TV, NEI. Det blir for privat. Som andre har sagt her også, bestemor kan komme til å se det. Og om ikke hun ser det så ser sikkert vennindene hennes det og forteller hva de så på tv.

Og jeg føler meg ikke komfortabel med å snakke om hva jeg liker, hva jeg ikke liker, hva jeg tenner på, hva som fungerer og ikke fungerer oss i mellom osv. så "alle" kan se/høre det.

Jeg tror vi nordmenn er for private. Greit, vi kan kanskje snakke om sex og samliv med veeeeldig gode venner. Men på TV, NEI. Det blir for privat. Som andre har sagt her også, bestemor kan komme til å se det. Og om ikke hun ser det så ser sikkert vennindene hennes det og forteller hva de så på tv.

Og jeg føler meg ikke komfortabel med å snakke om hva jeg liker, hva jeg ikke liker, hva jeg tenner på, hva som fungerer og ikke fungerer oss i mellom osv. så "alle" kan se/høre det.

"Og om ikke hun ser det så ser sikkert vennindene hennes det og forteller hva de så på tv."

Nettopp, og da er det ikke måte på hva de har sett heller, vi får utrolig mange høns ut av ei fjær her til lands;o)

Annonse

Det har nettopp gått et program i Danmark som heter "sex-skolen", så det finnes tydeligvis noen som gjerne snakker om sexlivet på TV. Nordmenn er sikkert ikke annerledes. :-)

Det er ikke så farlig som du tror. ingen filming av samleie, eller nakenhet. Det skal mest være for gøy!

Poenget er ikke det. Poenget er å ikke ville drite seg så grundig og patetisk ut, mest sannsynlig.

"........................................."

Jeg vil at nordmenn skal være mindre selvhøytidelig. Sine aller innerste hemmeligheter tar man da aldri med seg på reality tv. Jeg jobber med dokumentar, men verver ikke i den forstand. Som dokumentarist må man finne ut hva folk vil være med på, eller ikke være med på.

Reality-tv er tidenes mest patetiske idioti, enten vi snakker om norge, usa eller brazil.

"......................................."

Annonse

Gjest Streker på veggen..!

Jeg digger å se på sånne programmer, men jeg hadde nok ikke blitt med selv nei, dessuten ville jeg ikke likt at noen andre skulle lært meg hvordan jeg skal ha sex.. for det kan jeg nemlig ;)

Det vil jeg gjerne bedømme selv!

*blinker* ;)

Det har nettopp gått et program i Danmark som heter "sex-skolen", så det finnes tydeligvis noen som gjerne snakker om sexlivet på TV. Nordmenn er sikkert ikke annerledes. :-)

Vet det har vært noe slikt som var engelsk eller amerikansk også.

Jeg så på halve av 1 program. De snakket mye om hva de ville, ikke ville, likte og ikke likte osv.

Jeg bare tenkte på foreldrene og besteforeldrene deres...

Prozaaaak!!!! Ikke du også!!! Væææærsåsnill ikke bruk "å ikke"!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe, gir du deg aldri?

Det er slått fast flere ganger, med linker og alt, at det er fullt mulig å skrive å ikke.

Noen ganger blir meningen helt gal og annerledes hvis man skriver ikke å.

(Jeg klarer ikke å drikke alkohol/

Jeg klarer å ikke drikke alkohol)

Dette har vi terpet på flere ganger, men bare vær så påståelig, du.

Hehe, gir du deg aldri?

Det er slått fast flere ganger, med linker og alt, at det er fullt mulig å skrive å ikke.

Noen ganger blir meningen helt gal og annerledes hvis man skriver ikke å.

(Jeg klarer ikke å drikke alkohol/

Jeg klarer å ikke drikke alkohol)

Dette har vi terpet på flere ganger, men bare vær så påståelig, du.

Jeg vet det. :o) Men jeg hadde et liiite håp om at Proxak - av alle! - var såpass oppegående at han var enig med meg. Men akk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...