Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

4

• Viann

4

ShitDiddelyDo

Jeg vet det. :o) Men jeg hadde et liiite håp om at Proxak - av alle! - var såpass oppegående at han var enig med meg. Men akk.

Enig med deg?

Det er like idiotisk å kverulere på "å" foran "ikke" i denne betydning som det er å kverulere på at "kanskje" ikke skrives "kanskje" men "kansje".

Du tar enkelt og greit helt feil.

Enig med deg?

Det er like idiotisk å kverulere på "å" foran "ikke" i denne betydning som det er å kverulere på at "kanskje" ikke skrives "kanskje" men "kansje".

Du tar enkelt og greit helt feil.

Jeg _vet_ at det er lov til å skrive "å ikke", men det skjærer i både øyne og ører på meg uansett! :o) Og det gjør det vanligvis på Prozak også.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg vet det er lov, men Prozak er vanligvis like streng som meg på språkbruk så det overrasket meg svært at akkurat han skrev det. Derfor kommentaren.

Det har ikke noe å gjøre med å være streng i språkbruken. Å brukes foran ikke i det som er av litteratur.

Det er du som er sær.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Nei, tanken er bare latterlig!

Jeg ser at du skriver at det ikke vil bli vist nakenhet eller sex. Men selv om du bare tok med samlivsdelen så er det fullstendig uaktuelt.

Enkelte ting er bare privat. Og jeg kunne ikke tenke meg å dele mitt samliv med andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...