Gjest ta et strå Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har laget syltetøyet, men har bare sånne frysebokser til å oppbevare det i. Kan man ikke oppbevare det i fryseren? Det holder seg vel ikke så lenge ellers. Har kun hatt jordær og sukker i (brukte halvparten Fruktose (Fedon), er det greit mon tro? 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hermetiserer du det, holder det seg i årevis. Men jeg er usikker på om det går i bokser. Jeg ville fryst det, men det holder ikke evig i fryseren. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Klart man kan fryse jordbærsyltetøy, eller rørt jordbær som jeg bruker å lage (altså ikke-kokt syltetøy). Jeg har også laget det bare med jordbær og fruktose, uten "frysetøy". Tror frysetøy ville gjort syltetøyet litt tykkere i konsistensen, for det er vel det eneste "negative", at det blir ganske tynt. Man kan jo evt. sile det litt, men det har jeg ikke gjort, synes det blir godt uansett, om enn noe tynt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.