keinstein Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 By GUY PATRICK and ANDY RUSSELL Sun Online BRITAIN’S biggest fun park has sparked a race row — with a MUSLIMS-ONLY day. Up to 28,000 are expected at Alton Towers on September 17 when there will be no music, booze or gambling. Instead there will be prayer areas, Muslim stalls and all food served will be HALAL. Organisers Islamic Leisure have billed it the First National Muslim Fun Day and tickets can only be bought through their website. Non-Muslims phoning the Staffordshire park have been refused tickets. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006300314,00.html -------------------------------- Dette blir nok en riktig bra fremmer for integrering tenker jeg. En dag fri for dekadente briter, alkohol, gris og lettkledde/ lettlivede britiske jenter som mullaene hater så inderlig. Jaja - muslimene ville ha sin egen 17. maifeiring i Frognerparken i 2004, og søkte byrådet om 5 mill kr i støtte. De fikk ikke det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hehe, hvorfor ikke. Tusenfryd har jo en egen OBOSdag da ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Forstår ikke helt problemet. Tusenfryd har en egen dag for russen. Personen under skriver at de har en egen dag for OBOS. Jeg vet de har en egen dag for et stort forsikringsselskap. De har helt sikkert egne dager for andre bedrifter også. Sikker på at de ikke har egne dager for kristne eller andre organisasjoner? Hvis Tusenfryd hadde trodd de hadde tjent penger på å ha en egen muslimdag, hadde de peist på der også. Hvor ligger problemet? 0 Siter
Gjest Little big Sister Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Nok et innlegg av Keinstein som er 'en riktig god fremmmer for integrering'. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Forstår ikke helt problemet. Tusenfryd har en egen dag for russen. Personen under skriver at de har en egen dag for OBOS. Jeg vet de har en egen dag for et stort forsikringsselskap. De har helt sikkert egne dager for andre bedrifter også. Sikker på at de ikke har egne dager for kristne eller andre organisasjoner? Hvis Tusenfryd hadde trodd de hadde tjent penger på å ha en egen muslimdag, hadde de peist på der også. Hvor ligger problemet? Problemet ligger i -hvorfor- de vil ha det slik, ikke -at- de vil ha det. Hvorfor vil de selv ha det? Hva hvis det arrangeres dager for bare nordmenn, eller nordmenn arrnagerer egen 17. maifeiring for muslimer? Det tør jeg nesten ikke tenke på, og det har jeg ikke tenkt på før nå. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Nok et innlegg av Keinstein som er 'en riktig god fremmmer for integrering'. Ja det syns jeg virkelig er et godt tiltak å spørre om hva det er som gjør at vantro er så ille å være i nærheten av. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Problemet ligger i -hvorfor- de vil ha det slik, ikke -at- de vil ha det. Hvorfor vil de selv ha det? Hva hvis det arrangeres dager for bare nordmenn, eller nordmenn arrnagerer egen 17. maifeiring for muslimer? Det tør jeg nesten ikke tenke på, og det har jeg ikke tenkt på før nå. Stormannsgalskap? Ikke vet jeg. Hvorfor vil enkelte rikinger leie et helt sted kun for seg og sine en dag? Hvis Tusenfryd hadde arrangert en dag kun for f.eks. kristne, tviler jeg på at folk hadde pest dem for det. Hadde de dog kjørt en dag kun for ariske nordmenn, hadde de naturligvis fått et helvete. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Stormannsgalskap? Ikke vet jeg. Hvorfor vil enkelte rikinger leie et helt sted kun for seg og sine en dag? Hvis Tusenfryd hadde arrangert en dag kun for f.eks. kristne, tviler jeg på at folk hadde pest dem for det. Hadde de dog kjørt en dag kun for ariske nordmenn, hadde de naturligvis fått et helvete. Hehe, kanskje de skulle arrangere en dag for folk med stormannsgalskap ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hehe, kanskje de skulle arrangere en dag for folk med stormannsgalskap ;o) En god idè, men jeg ser ikke at så mange kommer til å innrømme sin stormannsgalskap og dermed dukke opp, så jeg vil tro Tusenfryd kommer til å gå i underskudd akkurat den dagen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hehe, kanskje de skulle arrangere en dag for folk med stormannsgalskap ;o) Nei, men hva med en egen dag for oss dol'ere!? Det hadde vært noe! ) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Stormannsgalskap? Ikke vet jeg. Hvorfor vil enkelte rikinger leie et helt sted kun for seg og sine en dag? Hvis Tusenfryd hadde arrangert en dag kun for f.eks. kristne, tviler jeg på at folk hadde pest dem for det. Hadde de dog kjørt en dag kun for ariske nordmenn, hadde de naturligvis fått et helvete. At andre f eks spiser gris er så alvorlig at det er første argument for muslimske jenter å ikke gifte seg med vantro er "jeg kan ikke gifte meg med en som spiser gris og drikker alkohol" De har altså problemer med at andre gjør det, ikke bare at de selv gjør det. De -liker- altså ikke vantro. Ikke at det er noe nytt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 En god idè, men jeg ser ikke at så mange kommer til å innrømme sin stormannsgalskap og dermed dukke opp, så jeg vil tro Tusenfryd kommer til å gå i underskudd akkurat den dagen. Det har du rett i ) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Hehe, kanskje de skulle arrangere en dag for folk med stormannsgalskap ;o) Hva er så ille med å være i nærheten av noen som gambler, drikker eller spiser gris? Ingen tvinger dem til å gjøre det samme. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 At andre f eks spiser gris er så alvorlig at det er første argument for muslimske jenter å ikke gifte seg med vantro er "jeg kan ikke gifte meg med en som spiser gris og drikker alkohol" De har altså problemer med at andre gjør det, ikke bare at de selv gjør det. De -liker- altså ikke vantro. Ikke at det er noe nytt. Tja. Er du noe bedre? Kunne du giftet deg med ei som var så fucka opp av religion at hun ikke kunne dytta i seg diverse kjøttvarer eller alkohol? Jeg kunne aldri gjort det. Problemet er altså lite. Du forstår ikke dem. De forstår ikke deg. Ingen av dere vil ha hverandre likevel, så hvor ligger problemet? 0 Siter
keinstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Tja. Er du noe bedre? Kunne du giftet deg med ei som var så fucka opp av religion at hun ikke kunne dytta i seg diverse kjøttvarer eller alkohol? Jeg kunne aldri gjort det. Problemet er altså lite. Du forstår ikke dem. De forstår ikke deg. Ingen av dere vil ha hverandre likevel, så hvor ligger problemet? Jeg vil ikke ha noen som bare spiser salat av norske heller, det verste jeg vet er matmanier av ulike slag. Et måltid er en positiv del av livet og en viktig kilde til glede og samvær. Sure tryner over mat de ikke liker blir jeg bare forbannet for. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 En god idè, men jeg ser ikke at så mange kommer til å innrømme sin stormannsgalskap og dermed dukke opp, så jeg vil tro Tusenfryd kommer til å gå i underskudd akkurat den dagen. Eller en dag bare for psykopater. *teller C4-blokker og tennhetter* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg vil ikke ha noen som bare spiser salat av norske heller, det verste jeg vet er matmanier av ulike slag. Et måltid er en positiv del av livet og en viktig kilde til glede og samvær. Sure tryner over mat de ikke liker blir jeg bare forbannet for. Nei, ikke jeg heller. Tofuburger (eller hva det nå heter) er virkelig avtennende. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Nei, men hva med en egen dag for oss dol'ere!? Det hadde vært noe! ) Ja, det tenkte jeg på. Hadde vært kjempegøy ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hva er så ille med å være i nærheten av noen som gambler, drikker eller spiser gris? Ingen tvinger dem til å gjøre det samme. Jeg vet ikke, jeg bryr meg ikke om det ) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Nei, ikke jeg heller. Tofuburger (eller hva det nå heter) er virkelig avtennende. "Jeg liker ikke fisk!" sier noen til meg uten å blunke når de blir invitert en sjelden gang. Da svarer jeg : "da kan du bli hjemme". En forventet at hun skulle få spesialmat da vi hadde pinnekjøtt, hun fikk pølse og lompe. Jeg tror ikke pølsene var varme en gang, og jaggu tror jeg ikke jeg var sluppet opp for ketsjup og sennep. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.