Gå til innhold

Tusenfryd bare for muslimer? Jø og fyse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok et innlegg av Keinstein som er 'en riktig god fremmmer for integrering'.

Man kan jo kvittere med en dag reservert for ikke-muslimer. Kanskje pipa til islamist-klakkørene hatt en annen låt?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

18

• keinstein

16

• Sofline

9

• piluttanlei

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg bryr meg ikke om det :o)

Svensker spiser surstrømming, og det er ekkelt. Biologisk krigføring og effektiv bortskremming av annerledesspisende.

Skrevet

Svensker spiser surstrømming, og det er ekkelt. Biologisk krigføring og effektiv bortskremming av annerledesspisende.

Min svenske assistent sier at surstrømming er vondt men så er hun også samboende med en nordmann:o)

Skrevet

Min svenske assistent sier at surstrømming er vondt men så er hun også samboende med en nordmann:o)

Vi måtte gå ut i skogen for å ikke få lukta inne i huset, da vi var i Sverige. Da satt svenskene og spiste surstrømming og flatbrød inne i skogen mens jeg holdt meg langt unna. Den lukta som bredte seg da de åpna boksen er ubeskrivelig, rett fra helvete.

Skrevet

Vi måtte gå ut i skogen for å ikke få lukta inne i huset, da vi var i Sverige. Da satt svenskene og spiste surstrømming og flatbrød inne i skogen mens jeg holdt meg langt unna. Den lukta som bredte seg da de åpna boksen er ubeskrivelig, rett fra helvete.

Lukter det verre enn rakørret?

Jeg er veldig glad i rakørret men skjønner at det lukter vondt for dem som ikke liker det.

Skrevet

Jeg er veldig glad i rakørret men skjønner at det lukter vondt for dem som ikke liker det.

Rakørret skal da _ikke_ lukte vondt. Det er jo bare en tullete fjåsemyte at rakfisk lukter så fælt - det lukter, men veldig lite. Hvis den er god, vel og merke. Surstrømming derimot, _skal_ stinke. Boksen skal bule av stankgasser, og lukten når man åpner skal gjøre at du blør neseblod.

"......................................."

Skrevet

Nei, men hva med en egen dag for oss dol'ere!? Det hadde vært noe! :o)

Nei, jø og fyse og svarte helvete. Det hadde blitt en (p)syk opplevelse! :-)

Dessuten - de ynkelige feigingene her som er mest...uhm..."interessante"...ville neppe dukket opp uansett :-)

"....................................."

Skrevet

Rakørret skal da _ikke_ lukte vondt. Det er jo bare en tullete fjåsemyte at rakfisk lukter så fælt - det lukter, men veldig lite. Hvis den er god, vel og merke. Surstrømming derimot, _skal_ stinke. Boksen skal bule av stankgasser, og lukten når man åpner skal gjøre at du blør neseblod.

"......................................."

Men jeg har aldri vært borti surstrømming så jeg har ikke peiling.

Rakfisk er aldeles nydelig men de som ikke liker det påstår at det stinker :o)

Skrevet

Men jeg har aldri vært borti surstrømming så jeg har ikke peiling.

Rakfisk er aldeles nydelig men de som ikke liker det påstår at det stinker :o)

"Rakfisk er aldeles nydelig men de som ikke liker det påstår at det stinker :o)"

Det er mye som stinker hvis du får en dårlig utgave, eller stikker nesa di opp i det og innhalerer dypt :-) Jeg synes f.eks reker stinker helt jævlig.

"........................................"

Skrevet

Rakørret lukter bare sterkt fisk hvis den er riktig laget, surstrømming lukter råttent, ufyselig råttent, og det sprer seg i hele huset. Ofte spiser de det ute for å slippe lukta inne.

Skrevet

Hun avsverger sin svenske kultur? En konvertitt?

piluttanlei
Skrevet

Ehrm, tenker at du er ute på dypt vann nå ja. Det er kanskje 10% av svensker som spiser surstrømming, det er en mattrett som er typisk for norrland og ev. i dom dype vermlendske skogene. Jeg vet for jeg er nemlig svensk og veldig interessert i matkultur.

Og var det ikke du som i et tidligere inlegg skrev: Hva er så galt med å være i nærheten av... ;-))

Hopp å hei

Skrevet

Ehrm, tenker at du er ute på dypt vann nå ja. Det er kanskje 10% av svensker som spiser surstrømming, det er en mattrett som er typisk for norrland og ev. i dom dype vermlendske skogene. Jeg vet for jeg er nemlig svensk og veldig interessert i matkultur.

Og var det ikke du som i et tidligere inlegg skrev: Hva er så galt med å være i nærheten av... ;-))

Hopp å hei

Jeg elsker å raljere med stereotypier.

Du nekter å ta ansvar for svenskers særpreg?

Jeg har også hørt at de dypper allting i kaffen og drikker kaffe av skåla i stedet for koppen? Gøy.

Skrevet

Hopp å hei

Man er ikke "ute" på dyp vann med en slik uttalelse. Alle, absolutt alle, skjønner at han ikke mente at alle svensker spiser surstrømming.

".........................................."

piluttanlei
Skrevet

Jeg elsker å raljere med stereotypier.

Du nekter å ta ansvar for svenskers særpreg?

Jeg har også hørt at de dypper allting i kaffen og drikker kaffe av skåla i stedet for koppen? Gøy.

*Du nekter å ta ansvar for svenskers særpreg?*

Jada , sverger meg fri fra alt ansvar ;-) Det er ikke jeg som har formet svenskene , til det praktfolk dem er ;-))

Men ellers så deler vi samme passjon for stereotyping, jeg syns at det er enormt morsomt. En ting jeg har funnet ut er at mange''fordommer'' er dem samme i sverige og norge. Så egentlig er vi nok mere like en hva vi vil inrømme.

piluttanlei
Skrevet

Man er ikke "ute" på dyp vann med en slik uttalelse. Alle, absolutt alle, skjønner at han ikke mente at alle svensker spiser surstrømming.

".........................................."

Heee, sier du det ?

;-))

Skrevet

Heee, sier du det ?

;-))

Jepp, det sier jeg :-)

"................................."

Skrevet

*Du nekter å ta ansvar for svenskers særpreg?*

Jada , sverger meg fri fra alt ansvar ;-) Det er ikke jeg som har formet svenskene , til det praktfolk dem er ;-))

Men ellers så deler vi samme passjon for stereotyping, jeg syns at det er enormt morsomt. En ting jeg har funnet ut er at mange''fordommer'' er dem samme i sverige og norge. Så egentlig er vi nok mere like en hva vi vil inrømme.

Jeg har fordommer mot folk som skriver "dem" der det skal være "de".

"......................................"

Skrevet

Jeg har fordommer mot folk som skriver "dem" der det skal være "de".

"......................................"

:) Liker heller ikke "de" der det skal være "dem"...

Skrevet

:) Liker heller ikke "de" der det skal være "dem"...

Like irriterende som folk som skriver eller sier "henne" i stedet for "hun". Argh!

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...