piluttanlei Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Svensker bør utvises fra landet automatisk. Hold dere hjemme og selg billig vin og kjøtt til oss når vi kommer over grensen. "......................................." Jaaa , vet du det var min tanke fra begynnelsen , men så kom jeg med i køtthandelen ;-) Så bare passe deg når du passerer grensa , du vet aldri hva du får med deg hjem !! 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Eller hun der det skal være henne... "Jeg var glad i hun"... *Får kramper* Enig! Jeg prøver å få niesa mi til å forstå at hun ikke kan skrive "Henne hadde gjort...." Det er dagligspråk der hun bor 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jaaa , vet du det var min tanke fra begynnelsen , men så kom jeg med i køtthandelen ;-) Så bare passe deg når du passerer grensa , du vet aldri hva du får med deg hjem !! *LOL* :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Enig! Jeg prøver å få niesa mi til å forstå at hun ikke kan skrive "Henne hadde gjort...." Det er dagligspråk der hun bor ""Henne hadde gjort...."" Det er et _totalt_ misforstått forsøk på å skrive/snakke "pent". Jeg fatter ikke hvor det kommer fra. "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 sukk å sukk ... jeg er sikkert for gammel jeg... det eneste jeg kan se frem til er å oppnå antikkverdien... og den er sikkert ikke så høy på svenskt gods her i landet ... Du er _ikke_ for gammel til å ha lest Ringenes Herre. Den er eldgammel. For ikke å snakke om at det er en av tidenes største klassikere. "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Yes, I haves! Nice little princessess...:-) "......................................" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nice little princessess...:-) "......................................" Thank yous, Prozaksess. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 ""Henne hadde gjort...."" Det er et _totalt_ misforstått forsøk på å skrive/snakke "pent". Jeg fatter ikke hvor det kommer fra. "......................................." Unger i Fredrikstad bruker det veldig hyppig. Jeg klør innvendig når jeg hører det 0 Siter
piluttanlei Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Du er _ikke_ for gammel til å ha lest Ringenes Herre. Den er eldgammel. For ikke å snakke om at det er en av tidenes største klassikere. "........................................." Ja da , jeg vet jo egentlig det ,faktum er at jeg begynte å lese boka for 100 år siden , men kom aldrig til slutten av den. Er egentlig litt overasket over meg selv for jeg liker jo bøker a'la ,fantasia og mystikk. Jeg får kanskje gjøre et førsøk med filmene da ! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Unger i Fredrikstad bruker det veldig hyppig. Jeg klør innvendig når jeg hører det "Unger i Fredrikstad bruker det veldig hyppig" Men det MÅ komme fra idiotiske voksne. Det er vel kanskje ikke den største overraskelsen, med tanke på hvordan folk snakker der (bilær, boillær, båtær og pælær) :-) "........................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 "Unger i Fredrikstad bruker det veldig hyppig" Men det MÅ komme fra idiotiske voksne. Det er vel kanskje ikke den største overraskelsen, med tanke på hvordan folk snakker der (bilær, boillær, båtær og pælær) :-) "........................................." Jeg tror ikke ungene finner på det selv nei. De sier jo til og med skaper! Altså flertall av skap. Ett skap- flere skaper *grøss* 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Unger i Fredrikstad bruker det veldig hyppig. Jeg klør innvendig når jeg hører det Hæ? Fredrikstad? Jeg kommer fra den kanten av landet og i min familie sier vi bare "ho". Konsekvent. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 "Unger i Fredrikstad bruker det veldig hyppig" Men det MÅ komme fra idiotiske voksne. Det er vel kanskje ikke den største overraskelsen, med tanke på hvordan folk snakker der (bilær, boillær, båtær og pælær) :-) "........................................." Du har sett litt for mye "Raymond" og "Lange flate ballær". Ikke alle derfra snakker sånn... :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hæ? Fredrikstad? Jeg kommer fra den kanten av landet og i min familie sier vi bare "ho". Konsekvent. Ungene sier i allefall det nå ja 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ungene sier i allefall det nå ja Mulig vi er sære i min familie... 0 Siter
fineline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvorfor peser du på med det ene innlegget etter det andre om muslimer? Hvis du er slik i dine omgivelser så må de være lei deg for lenge siden. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Mulig vi er sære i min familie... Dersom du er østfolding og ikke sier slike ting så syne jeg heller du er smart enn sær. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Dersom du er østfolding og ikke sier slike ting så syne jeg heller du er smart enn sær. Hehe... :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Ehrm, tenker at du er ute på dypt vann nå ja. Det er kanskje 10% av svensker som spiser surstrømming, det er en mattrett som er typisk for norrland og ev. i dom dype vermlendske skogene. Jeg vet for jeg er nemlig svensk og veldig interessert i matkultur. Og var det ikke du som i et tidligere inlegg skrev: Hva er så galt med å være i nærheten av... ;-)) Hopp å hei Hva som er galt med å være i nærheten av surstrømming? Lukta er ille, og smaken tør jeg ikke tenke på. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor peser du på med det ene innlegget etter det andre om muslimer? Hvis du er slik i dine omgivelser så må de være lei deg for lenge siden. Vi har nå 50 000 muslimer i Oslo, og et 40 mann stort styre i moskeen. Denne gruppen er i ferd med å innta bystyret ved neste kommunevalg. Det er kommet mange forslag om å støtte muslimer på bekostning av andre grupper allerede. Gruppen er "innehaver" av uhyre intolerante holdninger, mangler totalt respekt for enkeltmennesket, og spesielt kvinner. Ufyselige holdninger mot homofile og lesbiske, utviklingshemma og psykisk syke er også et utpreget trekk ved disse menneskenes kultur og religion. Et bredt spekter av holdninger og kultur som sosialistene har kjempet mot i 100 år. Islam er en politikk og innhar primitive erstatninger for alle samfunnsfunksjoner. På full fart bakover i tid og vekk med sivilisasjonen, tilbake til middelaldersk mørke og frykt er det de vil med oss. Muslimer, det nye herrefolket som skal herske over alt og alle, hvor vantro ikke er mennesker, guden går foran alt og kvinner har samme rolle og verdi som geiter og kyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.