Gå til innhold

Jeg må gjøre noe!

Anbefalte innlegg

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Kan da ikke bare dra å treffe noen man ikke kjenner... hva skulle hensikten med det være

kunne BLITT kjent,da vel.men så klart,er det en fordel å bli bedre kjent først,kanskje-før en reiser land og strand rundt for et møte.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nattsvermeren1365380995

22

• Frøken eple

1

• Lurveline

1

Gjest "90210"
Skrevet

kunne BLITT kjent,da vel.men så klart,er det en fordel å bli bedre kjent først,kanskje-før en reiser land og strand rundt for et møte.

Kan jo bli kjent ja ;)

Går an det.

Hvor gammel er du forresten?

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Kan jo bli kjent ja ;)

Går an det.

si det først,du.tror du er yngre enn meg

Skrevet

Kan da ikke bare dra å treffe noen man ikke kjenner... hva skulle hensikten med det være

Hensikten kan kanskje være å _bli_ kjent?

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Kan jo bli kjent ja ;)

Går an det.

forsvant du,nå da?

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Kan jo bli kjent ja ;)

Går an det.

har ikke lyst til å legge ut eksakt alder her på siden men ca er greit

Gjest "90210"
Skrevet

har ikke lyst til å legge ut eksakt alder her på siden men ca er greit

32

nattsvermeren1365380995
Skrevet

32

du er noen få år yngre enn meg da. tror jeg tenker vennskap og ikke date.:)

Gjest "90210"
Skrevet

du er noen få år yngre enn meg da. tror jeg tenker vennskap og ikke date.:)

Jeg er ikke 32. Jeg er mye yngre enn det.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Jeg er ikke 32. Jeg er mye yngre enn det.

venner kan en da være for det..er du mellom 20 og 30 en plass,da?

Gjest "90210"
Skrevet

venner kan en da være for det..er du mellom 20 og 30 en plass,da?

Jepp

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Jepp

bare unggutten!men du jobber alene,sier du. er det ikke mulig å bytte arbeidsplass,slik at du jobber med folk rundt deg?

Gjest "90210"
Skrevet

bare unggutten!men du jobber alene,sier du. er det ikke mulig å bytte arbeidsplass,slik at du jobber med folk rundt deg?

Joa... skal studere til høsten da.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

da finner du nok sikkert venner:). men det høres tungt ut å gå hele sommeren uten venner.har du familien din i nærheten,treffes dere en del?søsken?

nattsvermeren1365380995
Skrevet

hei,kjære deg:)etter at du fortalte hvor ung du er,forsto jeg deg bedre,på en måte.får du noen hjelp(psykolog el.l.)?det er ikke greit å takle alt alene bestandig.noen ganger må en ta imot hjelp

.har du noen i familien som du tar opp dette som du skriver her, med?vet de hvor ensom du er? mental helses hjelpetelefon kan du også ringe.de kan nok hjelpe deg bedre enn meg.

leste du forresten de 4 eller 5 trådene fra i går kveld/_natt? ønsker deg alt godt. vet ikke om jeg har gjort noe godt for deg.kanskje jeg var feil person til å svare på innleggene dine?ikke vet jeg.

håper virkelig du satser på kognitiv terapi(da er det DU som endrer deg,ikke psykologen som endrer deg).hvis du går til psykolog,kan du be om dette.det har virkelig noe for seg(husk:det er DU som gjør jobben,psykologen rettleder bare)

.vær så snill å TRO på deg selv,du er et vidunderlig menneske.jeg har blitt glad i deg,gjennom å skrive med deg.håper du lærer å elske deg selv snart,og at du får gode venner gjennom studiene,og at du finner deg kjæreste.

leit at du har det så tungt.etter regn kommer sol.aldri gi opp håpet eller gi slipp på drømmene dine.

(husk:fokuser på:hvordan er jeg.hvordan har jeg lyst til å være. er det jeg tenker hensiktsmessig i forhold til det som er målet mitt.er det jeg gjør hensiktsmessig i forhold til målet mitt.-ikke tenk hvorfor )

håper du møter noen snart som kan bekrefte hvor god du er.du må tro på det selv:)

klem fra meg:)håper å høre fra deg igjen,vennen

Frøken eple
Skrevet

Er ikke så lett, har INGEN jeg kjenner + at jeg ikke er noe fornøyd med meg selv...

Da må du BLI kjent med noen...

Nytter faktisk ikke å sitte på nettet: kom deg ut, meld deg på et fag på Blindern, et kurs, begynn å trene - et eller annet.

Gjest Ferri
Skrevet

Er ikke så lett, har INGEN jeg kjenner + at jeg ikke er noe fornøyd med meg selv...

Høres ut som meg, har ikke no råd, men du er ikke alene med og være ensom, føle seg stygg og ha 0 selvtillit.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Høres ut som meg, har ikke no råd, men du er ikke alene med og være ensom, føle seg stygg og ha 0 selvtillit.

hei! det går an å gjøre noe med det,da!

nattsvermeren1365380995
Skrevet

har et bra boktips til deg,også!(som har hjulpet meg mye):ingvard wilhelmsen:et usikkert prosjekt.(kognitiv terapi)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

rettelse:livet er et usikkert prosjekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...