Gå til innhold

Jeg må gjøre noe!

Anbefalte innlegg

Gjest Ferri
Skrevet

rettelse:livet er et usikkert prosjekt.

Notert, nå må jeg bare klare og kommeg meg ut av utgangs døra.. sliter vel bittelitt mere en "Luke Perry" (90210:) der oppe.

Takker for omtankeeen! ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nattsvermeren1365380995

22

• Frøken eple

1

• Lurveline

1

Gjest Ferri
Skrevet

Notert, nå må jeg bare klare og kommeg meg ut av utgangs døra.. sliter vel bittelitt mere en "Luke Perry" (90210:) der oppe.

Takker for omtankeeen! ;)

Nei, det tar jeg tilbake, vet jeg vel ingenting om - om jeg har det verre en "90210" .. sorry, tenker mye på megselv for tiden og synes synd på megselv.. !! Beklager 90210 ! :)

Gjest Ferri
Skrevet

Nei, det tar jeg tilbake, vet jeg vel ingenting om - om jeg har det verre en "90210" .. sorry, tenker mye på megselv for tiden og synes synd på megselv.. !! Beklager 90210 ! :)

Seriøst det der var en skikkelig blemme... vurderer og bytte nick.........

veldig lei meg for at jeg sa det 90210 !!!!

Litt mange tanker i hue mitt i kveld..

Gjest lumelia
Skrevet

Er dame jeg....:-) haha neida.ikke alle trenger dame! Typen hater meg iblandt og sier han skulle vært meg foruten, så du slipper jo d..

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Seriøst det der var en skikkelig blemme... vurderer og bytte nick.........

veldig lei meg for at jeg sa det 90210 !!!!

Litt mange tanker i hue mitt i kveld..

hei. skjønner at du sliter. ville bare minne deg på at det finnes løsninger. (svarene mine til deg;da du svarte meg-svarte du på det siste først-og det ble derfor litt "rart". livet er et usikkert prosjekt,er boktittelen på den boka jeg nevnte.)ha det godt:)

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Joa... skal studere til høsten da.

hadde vært hyggelig å høre fra deg. ha en fin dag :)

Gjest Ferri
Skrevet

hei. skjønner at du sliter. ville bare minne deg på at det finnes løsninger. (svarene mine til deg;da du svarte meg-svarte du på det siste først-og det ble derfor litt "rart". livet er et usikkert prosjekt,er boktittelen på den boka jeg nevnte.)ha det godt:)

Sånn nå er det notert riktig :)

Ble bare litt satt ut av hva jeg sa til 90210 ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...