Gjest dott i øret Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har hatt dott i det ene øret i flere dager nå. Hva kan jeg gjøre for å få det bort? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Aner ikke. Men de helvetes dottene der pleier å forsvinne når du minst aner det. Du kjenner naturligvis til trikset med å holde for nesa og blåse som faen. 0 Siter
Gjest biaa Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Mye plager med dot i øret kan være et tegn på mye ørevoks. Hva med å prøve å skylle de? enten hos legekontoret eller hjemme. Spør på apoteket. 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Aner ikke. Men de helvetes dottene der pleier å forsvinne når du minst aner det. Du kjenner naturligvis til trikset med å holde for nesa og blåse som faen. Jeg får alltid bare mer dott av å gjøre det =/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg får alltid bare mer dott av å gjøre det =/ Det er litt fiftyfifty hos meg. Enten blir det bedre eller så blir det verre. Men med mindre jeg er forkjøla er jeg ikke spesielt plaget med dotter i øra. 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det er litt fiftyfifty hos meg. Enten blir det bedre eller så blir det verre. Men med mindre jeg er forkjøla er jeg ikke spesielt plaget med dotter i øra. Jeg får dotter i øra bare jeg sykler i oppoverbakke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.