Gjest midia Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Så du ikke telefonnummeret da heller? Ser ikke telefonnummeret hvis han har ringt hustelefon og blitt koblet videre til mobiltelefon. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det kan jo hende at det ganske enkelt er en som har fått oppgitt feil nummer da. Min erfaring er at telefonnummer kommer fram fra de fleste land, såfremt de ikke ringer fra telefonkiosker. Hvorfor sier han mitt navn da? 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvorfor sier han mitt navn da? Da har ikke jeg noen forklaring på hvorfor han ringer 0 Siter
jaime Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Da må vi ha besøkende her for jeg og sambo er like dummies når det gjelder engelsk. Seriøst, dere kan ikke føre en vanlig/enkel samtale på engelsk? Det må være hemmende, i dagens samfunn. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Seriøst, dere kan ikke føre en vanlig/enkel samtale på engelsk? Det må være hemmende, i dagens samfunn. Hvorfor skulle det være hemmende? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor skulle det være hemmende? På de fleste arbeidsplasser får man vel innimellom behov for å snakke litt engelsk? Jeg hadde hatt store problemer på jobben innimellom om jeg ikke kunne snakke i alle fall litt engelsk. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 På de fleste arbeidsplasser får man vel innimellom behov for å snakke litt engelsk? Jeg hadde hatt store problemer på jobben innimellom om jeg ikke kunne snakke i alle fall litt engelsk. Og etterhvert er det såpass vanlig at folk kan engelsk, at det jo er forventet at man kan det... Så jeg er også enig at det må være hemmende,- med mindre man lever litt isolert. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 På de fleste arbeidsplasser får man vel innimellom behov for å snakke litt engelsk? Jeg hadde hatt store problemer på jobben innimellom om jeg ikke kunne snakke i alle fall litt engelsk. Jo da, har selv en jobb der jeg av og til må snakke engelsk, men alle har jo ikke det, derfor trenger det jo ikke å være hemmende for _alle_. Nå vet jeg imidlertid hvor midia jobber og at hun ikke har behov for å snakke engelsk der. Så det trenger faktisk ikke være så hemmende.;o) 0 Siter
løvinne71 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Seriøst, dere kan ikke føre en vanlig/enkel samtale på engelsk? Det må være hemmende, i dagens samfunn. Samme tenkte jeg! Finnes det virkelig folk under 60 år i Norge idag, som ikke kan NOE engelsk?? Trodde det var allemnnkunnskap nå for tiden.. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Er nok stor mulighet for at han har fått nummeret til "feil" person. Hvis ikke navnet ditt er ekstremt sjeldent, så finnes det kanskje flere i Norge som heter det samme som deg. (Hadde du fulgt litt bedre med i engelsk undervisningen på skolen, så kunne nok mysteriet vært løst for lenge siden!) He he... 0 Siter
Babette Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Samme tenkte jeg! Finnes det virkelig folk under 60 år i Norge idag, som ikke kan NOE engelsk?? Trodde det var allemnnkunnskap nå for tiden.. Så vidt jeg vet ble engelskundervisning innført fra ca. 5. klasse fra midten av 1960-tallet, så jeg tenkte det samme. Det skal godt gjøres å ikke kunne noe. Nå håper jeg Lillemus leser dette, og merker seg at jeg skriver "å ikke". Hihi. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Så vidt jeg vet ble engelskundervisning innført fra ca. 5. klasse fra midten av 1960-tallet, så jeg tenkte det samme. Det skal godt gjøres å ikke kunne noe. Nå håper jeg Lillemus leser dette, og merker seg at jeg skriver "å ikke". Hihi. :-P 0 Siter
Gjest Stressless Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Han skal sikkert bare sjekke om du er borte i ferien slik at han kan besøke deg med sine venner og en varebil? Du er ikke den første de ringer. Vidrekobel ham til vaktselskap e.l. 0 Siter
jaime Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Og etterhvert er det såpass vanlig at folk kan engelsk, at det jo er forventet at man kan det... Så jeg er også enig at det må være hemmende,- med mindre man lever litt isolert. Og tenkt så trist å ikke kunne surfe på de fleste Internett-siter (som jo er på engelsk)..eller skjønne alle de engelsk-språklige filmene og TV-seriene skikkelig (er styggelig mye feil og mangler i tekstingen ofte). Men hvis de ikke plages av det selv, så. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Er nok stor mulighet for at han har fått nummeret til "feil" person. Hvis ikke navnet ditt er ekstremt sjeldent, så finnes det kanskje flere i Norge som heter det samme som deg. (Hadde du fulgt litt bedre med i engelsk undervisningen på skolen, så kunne nok mysteriet vært løst for lenge siden!) He he... Hadde du fulgt litt bedre med i norsktimene på skolen, så hadde du visst at engelskundervisningen skrives i ett ord ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Seriøst, dere kan ikke føre en vanlig/enkel samtale på engelsk? Det må være hemmende, i dagens samfunn. Ja det er hemmende i dagens samfunn. Engelsk ble ikke prioritert i min skoletid-noe jeg angrer skikkelig på nå. Trenger opplæring helt fra bunnen av hvis jeg skal klare å lære meg det. Sånn er det med den saken. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Samme tenkte jeg! Finnes det virkelig folk under 60 år i Norge idag, som ikke kan NOE engelsk?? Trodde det var allemnnkunnskap nå for tiden.. Ja faktisk så finnes det folk under 60 som ikke kan engelsk. Jeg kan ikke skylde på at jeg ikke har hatt engelsk undervisning dor det har jeg fra 4 klasse og helt opp i videregående! Det er bare det at jeg ikke hadde interesse for å lære det i barneskolen og jeg ramlet fort av og hadde ikke tjangs til å hente meg inn igjen. I ungdomskolen hadde jeg en lærer som ikke brydde seg om oss som hadde ramlet av å derfor ble det til at vi (3-4 stk) snudde oss mot hverandre og spilte kort o.l-Ja vi kunne faktisk det uten at læreren protesterte! I videregående fikk jeg hjelp og ble satt i en "samlegruppe" på 4 stykker som en lærer skulle prøve å banke engelsk inn i hodene på, han begynte alt for høyt å derfor ble denne undervisningen helt bak mål for meg som mangler "hele engelsken" Jeg klarer en del farger,dyr og my name is ellers er jeg tom. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ja faktisk så finnes det folk under 60 som ikke kan engelsk. Jeg kan ikke skylde på at jeg ikke har hatt engelsk undervisning dor det har jeg fra 4 klasse og helt opp i videregående! Det er bare det at jeg ikke hadde interesse for å lære det i barneskolen og jeg ramlet fort av og hadde ikke tjangs til å hente meg inn igjen. I ungdomskolen hadde jeg en lærer som ikke brydde seg om oss som hadde ramlet av å derfor ble det til at vi (3-4 stk) snudde oss mot hverandre og spilte kort o.l-Ja vi kunne faktisk det uten at læreren protesterte! I videregående fikk jeg hjelp og ble satt i en "samlegruppe" på 4 stykker som en lærer skulle prøve å banke engelsk inn i hodene på, han begynte alt for høyt å derfor ble denne undervisningen helt bak mål for meg som mangler "hele engelsken" Jeg klarer en del farger,dyr og my name is ellers er jeg tom. Ja ja... Men da høres det nok ut som ditt tilfelle er litt spesiellt, og at du har vært et offer for uheldige omstendigheter... Synd, for engelsk er jo ganske praktisk å kunne litt av da. Jeg hadde det litt sånn med mattematikk, når vi begynte med ligninger som var fulle av x`er og y`er og parenteser... 0 Siter
løvinne71 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hadde du fulgt litt bedre med i norsktimene på skolen, så hadde du visst at engelskundervisningen skrives i ett ord ;o) Å ja, huff og huff!! Jeg glemte visst å sette på en liten bindestrek mellom "engelsk" og "undervisningen" når jeg laget et linjeskifte! Gud, så dårlig jeg er i norsk!! Jeg fikk jo BARE 5 i karakter på videregående! Så jeg burde nok absolutt fulgt bedre med i undervisningen, så kunne jeg fått 6!! Jeg skammer meg sånn!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Å ja, huff og huff!! Jeg glemte visst å sette på en liten bindestrek mellom "engelsk" og "undervisningen" når jeg laget et linjeskifte! Gud, så dårlig jeg er i norsk!! Jeg fikk jo BARE 5 i karakter på videregående! Så jeg burde nok absolutt fulgt bedre med i undervisningen, så kunne jeg fått 6!! Jeg skammer meg sånn!! Ikke skjønner du spøk heller ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.