Gjest Paperboys Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg kjenner en som skal ta livet sitt i fylla, eller feks skader seg.Jeg synes det er dårlig gjort.Og når personen er edru så er det et ikke-tema. Noen som har råd? Jeg sliter selv litt psykisk,og tar det veldig innover meg.Feks her en natt fikk jeg ikke sove og var livredd fordi personen hadde s endt enn skummel sms.Det viste seg at h*n bare hadde lagt seg.Og var ikke dø. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg ville tenkt på meg selv og brutt kontakten, om det var mulig. 0 Siter
Gjest a. gabrielsen Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Noen tullinger skal man slite med her i livet. Kutt kontakten med tullingen, og få orden på livet ditt. 0 Siter
Gjest Veldig vanskelig det der. Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kjenner også slike personer,har måttet holde på avstand den det gjelder,får h*n en finger,vil h*n ha hele hånden.... Syns det er stygt gjort å holde på slik,forstår ikke poenget...men mulig det er et enormt oppmerksomhetsbehov. Som jeg sletts ikke kan fylle,men tenker jo på det,en dag ligger h*n der...død,og da kommer tankene.."hva burde jeg gjort"? Har opplevd det før,så vet hva det er..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.